Malin Nordström

Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av malin - 23 oktober 2008 21:55




.

.

.

.



trååååkigt...och ett tråååkigt inlägg, det kan inte bli nåt annat.. Och inge nyttigt har gjort heller, oväntat? nä, jag vet! suck, blir trött på mig själv.











Och vad har jag gjort hittills...ätit (viktigt), gått ut med Milton, satt igång diskmaskinen, ätit godis, ja, och inget mer..














Tror jag ska återkomma när jag har någolunda intressant att skriva om..




/malin..




Av malin - 23 oktober 2008 18:55



.

.

.

.




* fixa räkningarna


* ringa mamma


* sätta igång diskmaskinen


* plocka in rentvätten


* äta


* duscha




Och mycket mer egentligen...men jag kommer nog inte göra ens hälften om jag känner mig rätt..hehe




/malin..



Av malin - 23 oktober 2008 18:46













.

.

.

.







Ja nu sitter jag här och gör inget...milton ligger på golvet och kyler av sig..han vill nog gå ut snart. Men han får vänta ett litet tag till. Får se om Janina kommer och äter med mig snart. Tror jag äter den goda pajen från igår istället för pizza, ja så får det bli. Men jag är fortfarande mätt sen lunchen..






Och inge bra på tvn...kanske ska gå ner till förrådet och se om jag hittar nåt roligt..eller så kanske jag bara kan sitta kvar här och lata mig..






 hmm/malin..




Av malin - 23 oktober 2008 15:25




.

.

.

.





Milton och favvorit leksaken för tillfället....liten paus just nu..

/malin...

Av malin - 23 oktober 2008 15:12





.

.

.

.





Godmorgon!




Ja, äntligen var den lediga dagen här.. =) Och jag har hunnit med liiite iaf.. Fast först sov jag nästan till kl. 11!!, det var inte tänkt så, men jag var väl tröttare än jag trodde. Men sen snabbade jag mig ut på en långpromenad med Milton, och sen hämtade Sara och C upp mig så åkte vi på Tandoori och käkade lunch, och jag blev bjuden, TACK så mycket! =)

Sedan gick vi en sväng på stan, och nu sitter jag här. Så det är min dag än så länge, nu blir det till att läsa lite bloggar, sen gå med Milton en sväng.




Hörs/malin..



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards