Malin Nordström

Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av malin - 24 oktober 2008 18:40




.

.

.

.




oj, vad jag har shoppat idag,  alldeles för  mycket..hehe =) ska nog lämna tillbaka nån grej imorn tror jag. Ja, för imorn jobbar jag 10-16. Sedan ska vi på 50-års kalas i Skatan. Men det blir lugnt då oxå, jobba heelaa dagen på söndag..=(





Nu är jag så hungrig så jag håller på dö, tror vi ska åka på Hagagrillen och käka hamburgare. gott.=) Sen blir det IDOL och kanske en film.




senare/malin..




Av malin - 24 oktober 2008 11:38





.

.

.

.




Godmorgon, är fortfarande trött har inte sovit så bra inatt. Vaknat flera ggr, och svettats som en tok. Och drömt en massa konstigt som vanligt.

Nu ska jag ta och fika lite, sen blir det en snabbdusch. Känner mig skitig..hehe och sen blir det en prommis med Milton. =)






Sedan kommer Sara och mamma och hämtar upp mig, vi ska ner på stan. Och där ska vi möta upp Lotta och Eric oxå, trevligt. Så det blir en tjejdag på stan idag. (undantag Eric  då) (emmy ska kanske med oxå, om inte febern stiger) Tycker att det ska bli mycket trevligt! Längtar redan hehe, åsså har man fått lön oxå, så det känns riktigt bra, förutom att jag blir av med allt nu på en gång igen..(har beställt lite grejor och fakturan kom nu!) =(




Men jag ska se om jag hittar ett par kängor iaf..och kanske en julklapp..hehe =) Nä, nu måste jag skynda mig om jag ska hinna bli klar innan dem kommer.




Hörs senare/malin..




Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards