Malin Nordström

Alla inlägg den 28 oktober 2008

Av malin - 28 oktober 2008 22:03





.

.

.

.




Ja, VINDEN HAR VÄNT, det är  säkert iaf. för ett tag och jag  hoppas att  det håller i sig ett bra tag! Kvällen började med en stor dos tur!! Vi började med att gå på Dinsko och leta ett par nya kängor till mig, och vad tror ni jag hittar längst inne i hörnet?? Jo, mina kängor som jag lämnade tillbaka som var sönder. Dem hade fått in nya idag, och det fanns ett par 36 kvar! Va? Sådan tur brukar jag inte ha kan jag säga! Så kvällen började verkligen bra.








Sedan fortsatte den bra, köpte  en farsdags present, strumpbyxor, lite småjulklappar =), rosa t-shirt!!!!, tröja till R, klänning, gummisnoddar, bordstabletter, julbock....ja tror det var allt.. Det var mycket trevligt att  träffa  mamma, måste ses lite oftare tycker jag. =)







Fan vad är det för fel på tangenterna!?1?!??+1!?!?!? Det bli dubbelt av nästan alla bokstäver.....succk...varför  blir  det sååååååå??+





återkommer när det är  fixxat....../malin...






Av malin - 28 oktober 2008 13:23





.

.

.

.





Kvällens erbjudande på "Hemmakväll" hos oss är:


20% på förlovningsringar i guld och vittguld!





Så om nån av alla er som läser har tänkt förlova er så passa på att masa er hit och beställ! =) Ringarna är från Schalins!






/malin..




Av malin - 28 oktober 2008 10:25




.

.

.

.





Hittade även ett fint linne igår på Forever21, har börjat gilla lite guld-detaljer nu..bara det inte blir för mycket! Fint till slitna jeans och klackar! Och lite solbränd..hehe





Fast här ser det nästan gult ut, men det ska vara guld! =)





/malin..




Av malin - 28 oktober 2008 09:57





.

.

.

.





Oj, jag känner mig lite trött idag, ovanligt..nej.. Men det blev inte som planerat igår. Vi fick nämligen hämta Sara på jobbet hennes, för nu blev hon sådär konstig igen! Blir yr och vet inte riktigt vad hon gör.. Så 23.40 hämtade vi upp henne och hon kände knappt igen oss..(jag såg iof. sig ut som ett herk) men ändå! Det är lite läskigt, och det som är skrämmande är att läkarna inte bryr sig alls! Tom. att dem bara skratta åt det, vilket är mycket konstigt då hon en gång tappade talet för stunden... Tänk om det blev men för alltid!? Tydligen är det nåt  man inte bryr sig om på Sundsvalls sjukhus. Inte konstigt att det är så många sundsvallsbor som verkligen inte vill hamna där, när olyckan väl är framme, jag är en av dem! Tyvärr men sant!






Annars så mår Milton bättre, men han är fortfarande lite konstigt, lite skygg, och ser allmänt trött ut. Stackarn, tur att han har aptit nu, hihi =) Nu är han hos C&S, tack för att ni kunde ha han idag! Och hoppas det blir bättre snart Sara!





Nu vill jag käka frukost, men tyvärr har jag inget, så jag fortsätta gå hungrig tills lunchen... =(






/malin..




Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards