Malin Nordström

Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av malin - 16 oktober 2008 23:00














.

.

.

.




Ja, vad har hänt mer idag då?? inte mycket, duschat... Sedan har jag varit till C & S en sväng, tittade på Fringe där. Och nu är jag hemma. R håller på laga mat + matlåda! Snäll han är =) Åsså har har vi ju inte ätit nån middag än, inte bra att äta denna tid på dygnet! Men va gör nu, inget bara att sleva i sig.





Imorn blir det jobb 10-20...känns lite jobbigt faktiskt! Tur att jag får en god matlåda iaf..hehe annars hade det känts riktigt jobbigt..haha

Nä, nu har jag inte tid att sitta här nå längre.




Godnatt/malin..





 

Av malin - 16 oktober 2008 14:43




.

.

.

.





Skulle ju kanske vara med Lotta idag, men det hinns någ inte med..och sen är det så tråkigt väder ute oxå, så då tappar man lusten till att hitta på något att göra.. Så Lotta, vi får ta det någon annan dag. =)





Men jag kom på att jag tog 2 kort sist vi var och fikade förra veckan..tyvärr var jag så tråkig att jag inte tog nåt på oss...hehe Men på fikat och ett på Eric blev iaf. =)






















Men vi får ta det nån dag snart! =)





kram/malin...





Av malin - 16 oktober 2008 14:35




.

.

.

.



Nu är jag äntligen hemma..elller jag varit det en timme nu, men jag legat framför tvn och käkat mackor och slötittat på tvn.. =) Skönt som fan, kan jag lova! =) milton ligger och sover bredvid mig oxå, tror inte han är så sugen på att gå ut i detta skitväder..tur det, för jag har inte så stor lust heller...hehe








Vi har ju köpt 2 pallar som man kan ha grejor i, så i ena har vi milton leksaker och i den andra har vi hans borstar, kläder, bajspåsar mm. i. Så när han är ensam så öppnar vi den med leksakerna så kan han gå å ta saker där ifrån själv, bra va!

Men nu har han börjat hoppa i den när ska ta nåt därifrån..hehe sen kan han lägga sig och vila lite där oxå..söt!























Lite trångt och oskönt kanske...han ser lite arg ut på bilden oxå..hehe Men det var han inte. =)








/malin..







Av malin - 16 oktober 2008 09:54





.

.

.

.





Jävla regn, blir tokig! Så störigt när man måste vara ute och gå, åsså måste man ha stövlar på sig och då blir det ännu jobbigare att gå...suck! Känner mig inte på det bästa humöret idag, men det är väl bara att lägga på ett flin och låtsas vara glad.. Jaja, det blir väl bättre..





Annars var det iaf en bra kväll igår...och filmen var ju verkligen sevärd! Även att vi tog bilen ner 3 gator till bion..hahaha men det var skönt när vi skulle hem, för då var det svinkallt och jag hade nog inte orkat gått upp för dem backarna då..hehe =)






Idag slutar jag kl 13, hoppas det inte blir senare..har ju en tendens att bli kvar ett tag ändå, men efter jobbet måste jag hem till Milton. Gå ut med han på långprommis tänkte jag. Sedan vet jag inte...vill bara ta det lugnt.. Har verkligen inte lust att göra nåt! Men vi får se..skulle behövt göra lite grejor hemma, som vanligt.






Nu fika/malin..




Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards