Malin Nordström

Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av malin - 8 oktober 2008 22:16






.

.

.

.




Har varit upptagen hela dagen , därav den dåliga uppdateringen.. Men nu är jag äntligen hemma igen, och  nu  ska det  bli en film, X-files..får se hur den är..gissar inte på nå toppbetyg precis. Och till det blir det Milky Way. Gott, det var ett tag sen mina smaklökar fick känna smaken av den. =)



Har varit på stan med Lotta idag, och köpt lite småsaker..men det får ni veta lite mer om imorn. För nu sak jag umgås med mina killar.




Godnatt folk/malin..




Av malin - 8 oktober 2008 10:02



.

.

.

.




Godmogon, jag har nyss vaknat! Satsade på att sova till kl. 11, men de gick inte.. Hade värsta konstiga drömmen oxå.



Drömde om att jag och Janina + 2 till som jag inte vet vilka de va, bilade ner till Sthlm...Janne skulle fixa nå lackleggings..hehe några superdyra...hehe Iaf. på vägen ner nästan i Sthlm så hamnar vi i en orkan..japp och jag bytte plats med janne, (för hon körde utan kökort..!?!?!? och det var en massa poliser där..) Ja så helt plötsligt var vi i en orkan och allt flög och det var jättesvårt att ta sig nån stans och så hamnade vi i ett hus som sedan flög bort, ååså lyckades vi ta oss till ett annat..mm. Kom ihåg att jag lyckades få tag på jannes mob till slut och filmade lite om vad som hände åsså pratade jag in ett medd. till mamma och familjen att jag älskade dem, hälsade till alla nära och kära..ifall jag inte skulle klara mig. Även att jag sa på slutet en extra gång till mamma att hon kommer klara sig utan mig...skitkonstig dröm!!!!! =/


Jag lever iaf, och har inte varit med om en orkan...kommer väl ta ett tag innan en orkan kommer till Sverige, men inte så länge som ni tror då klimatet inte är den samma!




Nu ska jag gå ut me Milton.



/malin..




Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards