Malin Nordström

Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av malin - 3 oktober 2008 22:38




.

.

.

.





Nu sitter jag och väntar på att R ska komma hem, det blev oavgjort, men han gjorde ett mål iaf. =) hihi Jag har nyss varit ut med Milton på kvällspromenaden oxå Så det är klart.





Janina har gjort mig sällskap ikväll, trevligt! =) Så vi åkte på Ica Kvantum och pantade burkar. Sedan skulle vi handla lite godis, MEN det tog typ ett ÅR för Janina att välja ut en liten påse och några små chokladbitar. ahahaahhahahah lillungen, som ville rulla sig på golvet när hon inte kunde bestämma sig vad hon ville ha...hehe =) DU är rolig du gumman!



Nä, nu tror jag att Milton och jag sak hoppa ner i sängen och titta på tv. Det blir mysigt det. Ska bli så skönt att få sova ut imorn!





Godnatt/malin..




Av malin - 3 oktober 2008 16:53




.

.

.

.




Ni såg väl Fringe igår??? Tråkigt för er om ni missade det..hehe för det var asbra!! Tyckte jag iaf. precis en sån där serie som jag gillar. (Men det går repris på söndag). SÅ nu längtar jag till nästa vecka, tror det kommer va spännande då, iaf om man tänker på hur det slutade igår.. =)











Dessa 3 handlar dem mest om...









Se det!/malin..




Av malin - 3 oktober 2008 14:34







.

.

.

.




Vet inte riktigt vad det blir ikväll..  Vissa grejor måste göras ikväll och andra vet jag inte säkert hur det blir...





* äta grillkorv och strips till middag..=)


* va med Janina


* åka och titta på hockey i kramfors med Janne, R spelar


* prova bikinisarna jag beställde, se om jag ska skicka tillbaka nån..


* fixa hundvakt ( om det blir kramfors)


* städa lite..


* sen ska jag väl lata mig lite oxå.. =)


* nåt bra på tv??




/malin..




Av malin - 3 oktober 2008 10:01





.

.

.

.



Idag känns inte som en bra dag..har redan fått skavsår..snyft.. Blir så irreterad! Nästan så att jag inte ens orkar skriva här..jaja.




Så vad mer har jag att skriva?? Hm..vet inte..brorsan och Sara kommer iaf och hälsar på idag på jobbet, trevligt..och kanske pappa oxå. Idag blir det jobb 10-16 helt ok, men skulle va ännu skönare och få gå hem tidigare, känns som om jag behöver det idag. Idag har jag inte lust att stå här (man kan inte ha det 365 dagar om året)! SÅ jag hoppas verkligen att dagen går fort!








Så en bild på Milton får avsluta detta inlägg...






/malin..



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards