Malin Nordström

Alla inlägg den 29 oktober 2008

Av malin - 29 oktober 2008 19:57




.

.

.

.




Nu blir det till att storhandla, listan är skriven och klar! Måste ha en sådan, annars glömmer jag bort så mycket, och vissa saker vill man ej missa! =)

Snart får jag dra ner gallret och få en dag ledigt. Sweet! Längtar verklgien, dessa minuter innan stängning känns som en evighet, fattar inte!



Oj, nu ska jag stänga, hörs hemma! =)




Kram/malin..





Av malin - 29 oktober 2008 17:44








.

.

.

.






Idag måste jag få säga TACK till Emelie som ställde upp och va hundvakt. =) Mycket snällt, och även att han skulle få åka ut till skogen..Fränsta eller nåt.. =) Då blev han nog glad med lite frisk luft. Tror inte han kommit hem än, hoppas du inte blir less på han, och att han har varit snäll.





/malin..





Av malin - 29 oktober 2008 16:27




.

.

.

.




Åt lunch för ett tag sedan...och jag är inte mätt kan jag säga.. Jag köpte pizza igår på Coop och antog att man kunde micra den! Men NEJ! Va trött jag blev så jag har ätit deg idag...gott..nä... =) Men jag åt upp hela endå..haha Var så hungrig, och är fortfarande det, så nu tänkte jag äta youghurt och blåbär igen. Det är gott iaf. =)






/malin..




Av malin - 29 oktober 2008 10:20





.

.

.

.





Nu finns dessa kängor hos mig igen..och det känns bra! =)















/malin..





Av malin - 29 oktober 2008 10:11




.

.

.

.





Ja då var det redan en ny dag! Tiden går så fort, dagarna tar slut alldeles för snabbt! Känns som jag inte hinner med nåt, men imorn är jag iaf. ledig och det känns mycket bra. Vad som ska göras vet jag inte än, vet bara att att städa och plocka är ett måste. Men sen ska jag nog bara stanna hemma tror jag. Har varken tid, lust och ork för att bege mig ut, och sen vill jag vara hemma med sjuklingen Milton..=) Han är mycket bättre nu men inte helt.









Ikväll blir det nog till storhandla mat som vanligt, fast vi ska nog försöka köpa mindre "gott" hehe, denna månad blir det bara sånt som vi verkligen behöver, som korv, päror, kött, köttfärs, kyckling, ost och sådana tråkiga grejor..=) Fylla upp frysen helt enkelt.. Kanske snickersglass får följa med då...men det räcker..hehe =)








Nu ska jag fika youghurt och blåbär, senare..





/malin..





Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards