Malin Nordström

Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av malin - 6 oktober 2008 21:47




.

.

.

.




Idag var middagen klar när jag kom hem..fast R var inte hemma, så korv och kroketter låg i ugnen och väntade på mig. Tack för maten R! =) Han har även tvättat min man idag ,duktig han är. Även att han är ute med Milton nu, ska gå ut nu oxå, bara se klart CSi......hm, nu kom han in..så jag behöver inte gå ut..där ser man!





Så vad nu då? Duscha iaf..så man blir hel och ren. Sedan tror jag faktiskt det blir tvn i sovrummet i stället. Ska ju upp 8 imorn på möte...=( Så det får inte bli sent fast jag är ledig...woohoo! Fn vad skönt! Hoppas bara att jag kan få nått gjort imorn. Sedan har jag lust att gå på "Hemmakväll" imorn på Birsta, titta lite på alla erbjudanden som finns mellan 16-20. Rekomenderas verkligen! Jättetrevligt.





Godnatt/malin..




Av malin - 6 oktober 2008 18:57





.

.

.

.








Nu kan man börja köpa lite fina tröjor, hösten har ju som sagt kommit..=( Men tröjorna behöver inte vara tråkiga för det. Här är en fin paljett tröja  som skulle bli fin till ett par jeans och höga klackar. Lite lagomt uppklätt! Det är nåt som jag önskar mig av tomten.. Åhh, vad jag längtar till jul!!






Paljetttop från TopShop.









Japp, då är nästan dags att börja med önske-listan..=) hehe Jag blir som barn igen när det närmar sig jul.. Gillar lika mycket att ge bort som att få! Så roligt och se när folk blir glada.





snart så/malin..






Av malin - 6 oktober 2008 16:30




.

.

.

.




 VIKTIGT!


Yes, jag blev ledig tisdag och onsdag..sweet förutom att jag har möte kl 8.30 imorn här i Birsta..hehe så jag får kliva upp tidigt ändå..men det känns ändå bra att kunna åka hem direkt efter det. =)




/malin..



Av malin - 6 oktober 2008 15:38




.

.

.

.






Jag gillar verkligen kjolar, tycker det passar lika bra till vardag som till fest. Och det finns ju så många fina! Skulle lätt kunna hitta 10 st fina på nätet nu! hehe Hittade 3 st härom dagen som jag tyckte var fina..





Svart med siden från TopShop...







 ..en till svart från Monki med fickor..






..sen så gillar jag verkligen denna "clown" kjol från TopShop..älskar färgerna och modellen! Så fiin! =)







Men nu är det färdigshoppat för denna månad! =)....=(




/malin..





Av malin - 6 oktober 2008 12:22






.

.

.

.





VECKA 41




Måndag: Jobba 10-20, Csi


Tisdag: LEDIG, möte 8.30, greja hemma


Onsdag: LEDIG, träffa Lotta


Torsdag: Jobba 10-20, Fringe


Fredag: Jobba 10-20, ??


Lördag: Jobba 13-18, ??


Söndag: Jobba 10-18, middag i Matfors? =)




Blir en jobbig vecka nu...hinner inte göra nåt när jag slutar kl. 20, då är det bara hem och äta middag och titta på tv, och sedan gå och lägga sig.. Så tråkgit! Så söndag får komma fort! Men förhoppningsvis så blir jag ledig imorn..inte riktigt säkert än..=(



Hoppas ni andra får en trevligare vecka/malin..





Av malin - 6 oktober 2008 10:01





.

.

.

.



Det känns lätt att jobba efter 2 lediga dagar, jag säger bara: det är lyx att vara ledig lördag, söndag!! Tänk dem som är det varje vecka...jag dem är jag verkligen avis på! Så ska jag oxå ha det nån gång i mitt liv.. =)






Ja, igår kväll då..snickers glassen var lika god som vanligt! Och nya "Hulken" filmen var faktiskt mycket bättre än första filmen! Bäst var på slutet när...........kom in hehe =) Vi kom inte i säng tidigt, som jag ville men det är som vanligt! Klockan måste alltid hinna bli nästan tolv innan vi kommer i säng, fattar inte! Måste bättras!





Idag blir det jobb 10-20 som vanligt på måndagar.. C & S var nyss och hälsade på, trevligt med lite besök så här på morgonen. Har nyss käkat lite frukost och är nu redo för en lång arbetsdag! Längtar tills jag ska äta lunch för jag har den goodaa lådan idag. =)








Nä, nu ska det göras lite nytta/malin..




Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards