Malin Nordström

Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av malin - 1 oktober 2008 21:15




.

.

.

.




Nu ikväll har mamma och jag varit på VeroModa på "Jeanskväll". Vilket betyder att det varit en liten shoppingkväll, nice. =) Jag hittade iaf. ett par jeans, lite ljusare. Jag har ju gått upp lite så nu var jag tvungen att köpa en stl. större, vilket jag INTE  gillar för jag tyckte att det var bra som det var innan. Men det blev efter min mage blev helt konstig, så nu försöker jag gå bort det jag gått upp.





Jaja, köpte iaf. även en höstjacka, svart kappa...skitfin var den iaf. Sedan köpte jag en jättefin sjal och en brun väska. + att man fick linne om man handlade under kvällen. Mamma köpte ett par jeans och 2 tröjar, så vi nöjd när vi åkte hem sedan. =)






Japp, så det är det har jag gjort ikväll. Var även ut med Milton en sväng förut i ösregnet, först ville han inte gå men det gick lite bättre sen. Men det är inte ofta han springer mot dörren och vill gå in. Han brukar alltid vägra att gå in nästan..hehe






Nä, nu blir det duschen och kanske nåt gott..eller nä..måste tänka på byxorna...hehe fan!



godnatt/malin..








Av malin - 1 oktober 2008 14:44




.

.

.

.




Måste ju berätta att min lilla brorsdotter Emmy har lärt sig gå nu! hihi Christian skickade en video igår, såg så roligt ut! =)  SÅ nu måste vi åka och hälsa på så vi får se det i action. Lite vingligt fortfarande, men när som helst så springer hon väl.. Dags att plocka undan allt hon når.. =)







(bilden har jag snott från Sara idag..hehe)

Pappa Christian och Emmy som ska på dagis. =)





Kram på sötnosen/malin..





Av malin - 1 oktober 2008 10:00





.

.

.

.




Måste väl säga att DH avsnittet igår var sådär.. Inte ett toppenavsnitt. Men jag sitter alltid och småflinar när jag tittar på det, tycker dem har så mycket för sig! Sedan tittar jag på R och och ser om han gör det samma...vet inte riktigt varför..hehe Vill kanske försäkra mig om det FAKTISKT var roligt..så inte jag har så dålig humor... jaja..





Igår handlade vi som sagt mat, och det blev MYCKET mat.. tror vi handlade mat för 1700:- de ni! Så nu har vi så det räcker hela månaden! Kylskåpet, frysen, skafferiet och hyllan med allt gott och onyttigt är nu åter igen fullt. Känns mycket bra, men vi orkar aldrig laga mat när vi nyss varit och handlat, så när vi ska storhandla så betyder det att vi även kommer äta ute. Vilket jag gillar.. Så igår blev det pizza från Gonzalos, stans bästa pizzor! Och jag orkade bara halva så jag har med den andra som lunch idag, gott.





Så ikväll blir det helgat iaf. tror att den kan bli: potatisgratäng med kött...hm..kanske lite cola oxå..hehe Hoppas bara R har lust att göra klar maten tills jag kommer hem från jobbet, för sedan ska jag ju träffa mamma. Och vi kanske ska shoppa lite..alltid lika roligt..





senare/malin..





Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards