Malin Nordström

Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av malin - 18 oktober 2008 22:48







.

.

.

.






Tror ni inte har fått sett tavlan som vi köpte på gallerix för ett tag sen, det var ju nämligen jag som satte upp den, duktigt Malin! =) hehe Men det var inte så svårt. Och Janne tog såklart lite bilder. =)

























Och så här ser den ut, fin va?? Jag älskar den! =)




Nu ska R och jag titta på film, och äta chokladpudding, hur gott som helst! Var jättelängesen jag gjorde det, så det blir smaskens..





Godnatt/malin..





Av malin - 18 oktober 2008 18:15




.

.

.

.



Godagens!


Fan vad tiden går fort när man är ledig! Skönt att man kunde sova litelängre idag, men jag vaknade vid halv 8 och kunde inte somna om igen så det blev en prommis med Milton istället, sedan kunde jag efter många om och men somna om en stund. sen har vi inte gjort så mycket mer idag, varit ner till Skatan hela dagen, R grejade lite där och jag slötittade på tvn. =)






Har nyss käkat den nya hamburgaren på McD. och den var ju stark! Vi var inte riktigt beredd på det..hehe =) Men det var god. Den måste du testa Christian! =)






Nu ska vi börja riva lite i köket, blev lite sent, men så kan det bli. Men jag lägger in bilder på min nya jacka..eller kappa kanske det heter..


























Lyckades tyvärr inte ta några bättre bilder...




Hörs lite senare/malin...





Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards