Malin Nordström

Alla inlägg den 7 oktober 2008

SOV

Av malin - 7 oktober 2008 20:25






.

.

.

.





Det blev inget Birsta för mig...jag,,  Robert, Milton somnade i soffan. Sedan klev vi upp vid sex och lagade lite middag...sedan var han tvungen att åka och träna och nu sitter jag och tittar på Ugly Betty. Och nu ska jag gå ut med Milton igen.... Sedan blir det DH kingen! Även att nya avsnitt av Christine börjar ikväll, det måste ses! Skitbra ju! Så roligt...hehe =)









Så det blev inget Birsta med R, S, C och Emmy...här sitter Emmy och smakar glass på Draken glass. Det hade varit gott nu.. =)





/malin..





Av malin - 7 oktober 2008 14:13





.

.

.

.





Då var  man tillbaka efter  1 timmes  promenad med Milton, gick upp mot Södra berget, till plan alldeles innan det går svängit uppför. Gick runt där och tränade lite med han. Så nu ligger han redan och sover på soffan bredvid mig.






Vad händer mer idag då?? hm..jag tror det blir en sväng ut tll Birsta...ja, jag vet...jag är där varje dag och borde inte vilja sätta min fot där första dagen jag är ledig..men det är "Hemmakväll" ikväll mellan 16-20 och jag gillar faktiskt det konceptet mycket! Det är jättemysig stämmning, lite olika aktiviteter, och sedan har alla butiker jättefina erbjudanden som jag tänkte kika in..=)




Har faktiskt ingen aning om vad vi ska ha för erbjudande...det får chefen fixa idag, det är ju trots allt han som jobbar idag..hehe.  Sen förstår jag inte varför det ska va så dåligt på tvn på dagarna!! Finns ju inget att titta på! Orkar inte slå på en film heller...






nä, nu ska jag göra nåt..



/malin..










Av malin - 7 oktober 2008 11:01





.

.

.

.




Jag vet att Sara redan visat liknande bilder, men jag har ju inte gjort det, och det är sen jag, R, Christian och Emmy var i lekparken och gungade. Hittade dem nu när vi förde över bilderna till våran ny dator.

Hon tyckte det var riktigt roligt, och jag saknar sommaren..








Jag och Emmy gungar...









hm..vad händer där borta...









Grabbarna sitter och tittar på...





Men nu är det bara att se fram emot julen, och sen kan man se fram emot sommaren igen..hehe åren går ju så fort nu. Fatta snart har halva oktober gått, och snart är det november och sen är det bara en månad kvar till jul, helt sjukt va tiden går fort!





/malin..




Av malin - 7 oktober 2008 10:50




.

.

.

.




Klockan är snart 11 och jag har hunnit med mycket för att vara min lediga dag. Har varit på möte, gått på promenad med M, diskat, kokat maccaroner till R, tittat på tv, och nu sitter jag här. De ni, det kan man inte tro om mig..hehe Funderar på att lägga mig ner och vila nu.





Men jag sitter och tittar på kanal5 nu, det är sånt här frågespel.. eller nu ska man hitta något fel på en bild med en bebis... Har fastnat på det nu, jag brukar vara bra på sånt här, men jag hittar inte felet!! ahh, blir tokig så, nu måste jag titta tills jag får svaret! hehe =)




Nu ligger Milton och sover bredvid mig..han är så söt, ligger och borstar han samtidigt, han tycker det är hur skönt som helst! Även att jag klippte han lite igår..hehe blev hyffsat bra, men på slutet ville han inte stå still längre, så jag måste finputsa lite idag.. Men det blev mycket bättre. =)











Nu ska jag titta lite bloggar.


hörs senare/malin..




Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards