Malin Nordström

Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av malin - 20 oktober 2008 19:39





.

.

.

.




När jag kommer hem snart kommer jag få hemmagjorda fetaostfyllda biffar,  kan det bli bättre!? =) Me like med päror. Hur gott som helst!

Sedan tror jag oxå att det hålls på tvättas...R och M...









Skönt med nytvättat!



/malin..




Ny

Av malin - 20 oktober 2008 14:17





.

.

.

.




En rislampa har flyttat in...








...och den orange...otippat...




/malin...




Av malin - 20 oktober 2008 10:27




.

.

.

.





VECKA 43



Måndag: Jobba 10-20, Csi, tvätta


Tisdag: Jobba 10-18, hemmakväll, DH, Christine


Onsdag: Jobba 10-18, mamma fyller år! =)


Torsdag: LEDIG!


Fredag: LEDIG!, löning, va med mamma, kanske Lotta och Sara? =)


Lördag: Jobba 10-16, fira R´s pappa, middag i Skatan


Söndag: Jobba 10-18, fira mamma, middag i Matfors




Ja, det känns som att det blir lite att göra denna vecka ändå..skönt med 2 lediga dagar där i slutet av veckan, behövs verkligen! SYnd att jag inte kunde hänga med på lördag med Lotta och gänget bara, det hade varit roligt! =) Men vi får ta det en annan gång.





/malin..




Av malin - 20 oktober 2008 09:57





.

.

.

.





Måndag igen! Helgen gick fort som vanligt.. Vi fick iaf god mat hos mamma och pappa, fläskfilé och potatisgratäng och sallad. Och lilla jag fick även en matlåda, sweet längtar till lunchen nu.. =) R fick ta nån fryst låda med köttfärssås och koka pasta imorse hehe =) Men jag tycker inte om köttfärssås så de så!





Sedan var mamma så snäll så att vi fick maten som inte fick plats i frysen, nu när dem tog hem allt från Norge..hehe så vi fick fylla upp lite nu. Bra innan löning sådär! Så idag tänkte jag försöka få R att göra fyldda biffar tills jag kommer hem, får se om jag lyckas få han att göra det, och om han lyckas att tillaga dem.. =)






Annnars så tänker jag bara på julen nu...hehe =)




Längtar/malin.. 




Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards