Malin Nordström

Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av malin - 9 oktober 2008 19:55




.

.

.

.




Snart kommer jag Milton! =)








kram/malin..




Av malin - 9 oktober 2008 18:59




.

.

.

.




SAKER SOM HÄNT IDAG PÅ JOBBET:



* tagit hål i örat på en man/gubbe, säkert 60-70 år! Roligt va!? =)


* fått beröm av chefen


* fått in fina nya smycken från Dazzling


* fått in Dolce & Gabbana klockor, redan hunnit sålt en!



Ja, det var väl ungefär det som har hänt, men visst var det coolt det där med hål i öret på "farfar" hehe han skulle lixom bara ha ett hål, hade velat ha jättelänge. Han var typ, en jägare som körde lastbil men ville ha ett blått örhänge i örat.. Ja, det förgyllde min dag iaf. =)






Fick reda på att jag får mat sedan när jag kommer till C&S sen, Ticka Masala kyckling och ris, och tror även att det skulle bli nån paj till efterrätt! Hur tur har inte jag! Nu längtar jag. =)





/malin..





Av malin - 9 oktober 2008 16:17




.

.

.

.




Kanske ska slå till på dessa fina pjucks....tråkigt bara att man inte kan använda dem förens nästa år.. =( Behöver nog ett par stövlar först..eller kängor..eller både och, det blir bättre.. =) Ett par låga stövlar, ett par höga stövlar och ett par kängor, sedan är jag redo för hösten =)







Fina skor från TopShop.






/malin..




Av malin - 9 oktober 2008 16:15





.

.

.

.


Vad säger ni? Det kan väl nästan inte bli bättre?! =)

---------------------------------------------------------------------------------------------

 Just nu lönar det sig att satsa på det materiella. Du lyckas bra om du fokuserar på jobb, studier, bostad, ägodelar eller pengar. Inte bara har du turen med dig, du får även goda idéer som kan leda längre än du tror. Även shopping kan ge dig oväntade fördelar.


---------------------------------------------------------------------------------------------











/malin..





Av malin - 9 oktober 2008 11:32





.

.

.

.





Gårdagen var iaf, mycket trevlig. Träffade Lotta och Eric vid 12-tiden, och då blev det lunch på Tandoori, sedan lite spring på stan och därefter en fika på Barista. Var första ggn jag var där och jag tyckte det var bra där..åt en morotskaka och en fruktsmootie. Lotta tog nåt te som var jättegott, såg mer ut som en latte... Tror jag ska ta det nästa gång. =) Knäppte en bild typ på fikat..hehe så ni får se den sen.. =) Sedan gick vi en liten stund sedan åkte vi hem. Mycket trevlig dag! =)





Sedan åkte jag, R, M, Christian och Emmy till matfors. Grannen där har ju fått en liten flicka som heter Kajsa. SÅ vi var in med paket, och fick lite fika..gott. =) Sedan bar det iväg för att se på film, som ni redan vet om..hehe




Men det blev lite handlande igår...



* 10st ljus på LIVING


* 2 st trådrullar, för uppläggning av jeans


* mössa och halsduk från HM


* en tunika från GT (49:-)


* en rislampa från Rummet





Ja, det var allt. Visar bilder senare..=)




/malin..





Av malin - 9 oktober 2008 09:52





.

.

.

.



Idag blir det en lång dag på jobbet..har en så ont i svanken så jag håller på döö, men jag har tagit 2 Ipren nu, så förhoppningsvis så blir det bättre snart. Men det är jobbigt att stå, så idag måste jag tyvärr sitta på mycket på jobbet, men det finns inte så mycket att göra. har ingen som kan hoppa in för mig heller, så jag får stå här fint och snällt till kl. 20...







Men annars är det bra =) Känner mig utvilad för en gång skull. Men nu väntar det en tuff vecka, är inte ledig förens nästa torsdag. Och det är långa dagar tills dess. Men det känns lite lättare iaf, nu då det är dåligt väder..hehe Men det är synd för dem andra som är lediga.. Bara jag tar mig igenom idag och imorn så ska det nog gå bättre.






Annat som händer i veckan är att mamma och pappa åker till stugan och gör vinter på lördag, så det blir ingen söndagsmiddag där inte...=( hehe Så dem blir borta i en vecka...tråkigt.. Gillar när jag har dem hemma.. Annars händer det inte så mycket, bio och middag på söndag blir det nog istället. Trevligt, får se vad det blir för bio, någon som rekomenderar nåt?? 





R är borta med jobbet ikväll oxå, så efter jobbet ska jag hämta Milton hos brorsan, så jag tror jag stannar där och se Fringe, roligare att se det med nån, än att sitta själv hemma och tycka att det är spännande. Även att jag skulle bli bjuden på ett glas Cola sa Christian..hehe Och det kan man inte tacka nej till!! =)





Nu ska jag ta redan på röran som har uppstått här då jag har var ledig i 2 dagar..jag vill verkligen ha ordning och reda.. hehe =)





/malin..




Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards