Malin Nordström

Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av malin - 12 oktober 2008 15:19





.

.

.

.





* slutar jobba 18


* äta söndagsmiddag hos C&S


* fira Emelie lite tidigt


* Grattis i förskott Emelie!


* äta tacos


* se någon film?


* duscha


* sovaaa!





Ja mycket mer hinner jag nog inte göra idag.. Kan ju försöka mig på och orka ladda upp några bilder ikväll..men hoppas inte för mycket!




/malin..



Av malin - 12 oktober 2008 14:54





.

.

.

.




Ja, vad hände igår då??!? Jo, det blev faktiskt så att jag gick till Tessan, och där träffade jag Lotta och Sofia som jag inte träffar så ofta. Så det var jätte roligt! Men dem fick tjata lite på mig innan där..hehe =) Och hitta en hundvakt åt Milton, men det löste sig ju. Och jag hittade faktiskt nåt att ta på mig till slut...hehe OCH kors i taket, jag har tagit lite bilder!!! =) Ska bara se om jag lyckas lägga in dem på datorn nån gång oxå...





Sedan blev det en snabbis på Oscar, mycket folk som vanligt och lika varmt som vanligt på dansgolvet!! Dansade nästan hela tiden jag var där (jag drack inte så nåt måste jag göra..) hehe Men till slut håller man på flyta bort, så då var det bara ut och svalka sig och sedan gå hem. Verkligen roligt att hitta på nåt då å då! Man gör inte lika mycket nu för tiden tycker jag.,hmm har det med åldern att göra mån tro?!?!





Nu blev jag sugen på en piggelin...suck och inte kan jag gå å köpa nån.. Är så varmt här så en glass hade varit perfekt. Men jag klarar mig nog ändå.




/malin..




Av malin - 12 oktober 2008 09:49






.

.

.

.



Idag är jag trött....



....blev kortfattat idag. Återkommer när jag fått inspiration igen..kommer nog bara lite sent idag..





/malin...




Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards