Malin Nordström

Alla inlägg under april 2008

Av malin - 30 april 2008 10:11



våra bästa år..hehe

 sitter å tittar på de nu..fast man inte har tittat på de på flera månader så hänger man med..serien går en aningen segt..=) 


stänger idag..lite tråkigt, hade varit trevligt om man hade kunnat grilla lite, å äta en massa god mat. milton hade kunnat få springa av sig lite, han vägrar att gå in nu när man är ute å rastar han, han älskar att leka ute.


...nä nu blir det lite frukost...

Av malin - 29 april 2008 09:58



Fortfarande fint väder, nice!


Tisdag idag..vad händer??

Inte mycket..jobbar.. Tycker jag jobbar hela tiden!! Känns som jag aldrig hinner göra nåt..när jag väl är ledig vill jag inte ha en massa andra tider å passa.. Det räcker med jobbtider.. Det ska iaf. bli skönt å få ha semester i år! Tror det blir 3 eller 4 veckor, har inte riktigt bestämt mig än.


Idag måste jag på apoteket oxå, måste köpa nåt som fixar min mage..den är inte rolig nu kan jag säga! Kan inte äta nåt utan att se ut som om jag är gravid..roligt..nja..


..................................................
................................

Hoppas det går bra för dig idag S, du måste bli av med äckel blåsorna..haha =) nädå, men det lät ju inte jätte roligt..och på händerna som man änvänder hela tiden.

..................................................
.......................................


Hej då!



Av malin - 28 april 2008 10:00



GÅRDAGEN!


* sooov =)


* me, R, emelie å micke försökte beställa hem frukost i flera timmar kändes det som..(blev pizza till slut!)


* hämtade emmy och åkte till matfors till mamma, milton var där oxå


* åt middag, kyckling å pasta


* åkte på bio (21) me&R, M&E, C&S, var hyffsad..


* åkte hem å var almänt död..


* sooov..



Av malin - 26 april 2008 22:37



sitter å dricker lite cider nu..försöker få upp stämmningen lite..haha..=)

Håret blev ju som sagt sådär..har inte knäppt nån bild än, men ska snart göra det när batteriet till kameran är laddat.. så då får ni även se 2 pinglor..=) yeah!!!


nu jävlar ska det svepas janne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =)


även att det är 666 med amokk elller nåt....hehe =)

toootttooottttotototototooooooooootototoottotototo
ootoot


sweet!!


tjao!


puss på R



Av malin - 26 april 2008 10:00




Håret blev väl inte riktigt som jag tänkt mig..=( men va gör man.. Bara att le å se glad ut.. =/ Tror jag måste fixa till om nån vecka...tjosan!

Av malin - 25 april 2008 09:56



kl 15 då blir jag nån annan, eller jag har ju frisstid..spännande.

Får se hur det blir är ju bara urtvättad mörk nu.. =/


Sedan ska jag nog till mama..=) Pappsen är ju i norge i stugan, så hon är hemma själv.. Så då tänkte jag va snäll å hälsa på henne, kanske vi åker å solar lite oxå..=) blir perfekt! Love you mama!


Återkommer senare om den nya frillan (om det inte blir katastrof, fast det kan ni få se ändå..haha =) )


bye!



Av malin - 24 april 2008 21:10



Har nyss möblerat om lite i vardagsrummet, det blev hyffsat bra, behövs bara en ny tv, så blir allt bra. Får se när det blir..


Måste berätta nåt roligt oxå..igår ringde R när han hade slutat, då hade han fått bensinstopp (som tur va alldeles vid en mack) jag tänkte hur lyckas han med det? Men mätaren visade att kunde köra 10 mil till innan bensinstopp, så den visade fel.. Jaja, jag jobbade vidare, stängde den dagen och var jätte hungrig så fort ville jag hem, så ska jag starta bilen å åka hem (tänkte tanka på vägen) men då startade den inte, utan även jag fick bensinstopp...roligt! Men min bil visade oxå fel (7 mil till tom tank) lite roligt att vi fick samma dag.. =) Så då var R så snäll och kom så vi kunde hämta lite bränsle, tack R! =) puss


Idag har grannarna längst ner varit å hälsat på, hon håller på bli hund instruktör, så hon har milton på valp träning. Och hon tyckte han var jätteduktig, han kunde det mesta redan..så det var roligt! =)


Nu ska jag duscha, ses imorn!


(imorn ska jag till frissan..äntligen)

=)



Av malin - 24 april 2008 17:45



Micke med sin nya hojjj!




fast vart jag sak få plats å åka med på förstår jag inte...=)



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards