Malin Nordström

Alla inlägg den 10 oktober 2008

Av malin - 10 oktober 2008 19:28




.

.

.

.




Hon gjorde det!!! =) Spännande! måste erkänna att jag inte trodde hon skulle göra det, men tji fick jag! =) Men hon är säkert hur fin som helst i det!




SARA: Lägg ut bilder så man får se! =)





/malin...




Av malin - 10 oktober 2008 19:18





.

.

.

.




Ja, nu borde Sara vara klar...undra om hon vågade...är inte så säker, blir faktiskt riktigt förvånad OM hon har gjort det.. Förstår inte folk som är så rädd för så mycket, hår växer ut! Det är en så simpel grej, inget att vara rädd för. Man lever bara en gång, utnyttja det! Man gå runt i livet och vara rädd för förändringar, det är bara att köra. Tycker jag iaf...vet inte vad ni tycker men..






Från en sak till en annan...tänk om man fick äga TopShops skoavdelning!!!!??? hahaha det vore väl en dröm! Finns så mycket fint där! Ni blir väl tokig när jag drar upp skor igen...men det skiter jag i, me like shoes! =)






Fina boots från TopShop...









...fina höga shoes från TopShop.






Nä, nu måste det ringas till Sara/malin..




Av malin - 10 oktober 2008 16:16





.

.

.

.




Nu är det så att brorsan tjej Sara tänkte klippa av lite på längderna, och det tycker jag låter jättebra! Hon har långt hår nu, och vill nu klippa en lång page, vilket hon inte vågade sist..hehe =) Men som jag tror kommer passa utmärkt i!!






Men nu är det så att hon är den veligaste personen jag känner! helt tvärt emot mig! Jag bara gör saker, tänker inte så mycket.. Jag har haft alla frisyren man kan ha nästan, och jag ångrar ingen..hehe Det är roligt att förändra!! Så jag hoppas verkligen att hon gör det! Men jag är osäker på om hon kommer göra det, har redan ringt och nästan ångrat sig en gång..hehe Stackarn, måste vara jobbigt och vara så! Men jag tycket ABSOLUT att hon ska göra det, kan bara bli bättre! Och Sara, det växer ut, och du ska göra en lååång page. =)










Lucu Liu passar jättebra i sin långa page, och ni har ju samma hårtyp, så det funkar... =)










Klipp dig Sara/malin..





Av malin - 10 oktober 2008 11:16





.

.

.

.





Idag fyller Lotta  23 år! =) Grattis gumman! Nu börjar vi verkligen bli gammal..hehe Hoppas du får en toppendag! Med en massa gott och fina presenter. Min får du så fort vi hinner träffas igen.







Hade tyvärr ingen större bild..=)





kram/malin..




Av malin - 10 oktober 2008 10:00




.

.

.

.




Fredag! Fredagar är bra..fast inte lika bra om man jobbar till kl. 20...men det är bara att härda..hehe =) Även att jag inviger 3 st plagg idag! De ni! Dem nya skinnbrallorna, ett nytt linne och den nya tunikan jag köpte i onsdags. Och det känns bra..hehe =) Sen drog jag på mig dem gamla tomteskorna, som jag redan fått skavsår av..hm..konstigt..men nu det plåstrat och det känns bra.






Fringe igår var bra, så spännande. Verkligen en serie jag kommer vägra missa hädanefter. Torsdagar kl. 21 hittar ni mig framför en tv! Men sen missade jag säsongspremiären för Criminal Minds! Så det måste laddas hem, för den serien är oxå skitbra. Christian du såg väl?? Var det bra??






Ja sen idag händer det nog inte så mycket mer, jobbar ju 10-20 och det är ju praktiskt tagit hela dagen. Så det blir bara att åka hem och äta middag, greja lite hemma, titta lite på tv...och ja, sen är det bara att gå å lägga sig, då jag ska upp och jobba imorn oxå...






Nu polarmacka med ett glas O´boy..




/malin..



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards