Malin Nordström

Alla inlägg under augusti 2012

Av malin - 31 augusti 2012 08:30

 



Ännu ett paket från GLOSSYBOX har landat hos mig, ni får en närmare titt på produkterna senare idag. Tyckte att de var intressanta saker denna gång, spännande!



/malin..




Av malin - 30 augusti 2012 22:39

     



Det var dessa glasögon från Ray Ban som låg i påsen. Jag har ju lite synfel och brukar bara använda månadslinser, men jag har varit riktigt slarvig med dem och inte använt dem på flera år. Så nu var det verkligen dax att skaffa sig nå nytt. Så nu har jag köpt mina första glasögon någonsin, känns jäkligt ovant! Men jag gillar dem, hoppas bara att jag passar i dem så som jag tycker att jag gör haha


Nu kommer jag inte använda dessa varje dag, kommer använda linser oxå, ser mig själv mer som en linsmänniska än en glasögonorm =) Så om ni har tur så får ni se en bild med dem på i helgen, för just nu ser jag ut som ett vrak efter en lång och stressig dag! Nu blir det sängen då jag ska upp och jobba innan 6.00


Godnatt på er! Sov gott!



/malin..




Av malin - 30 augusti 2012 20:22

Har nyss varit på Synoptik i Birsta för att hämta ut köp nr 2. Vad som ligger i påsen får ni se när jag kommer hem.


/malin..

Av malin - 29 augusti 2012 22:55

 

DEPEND Snabbfärgning för fransar och bryn


Färga dina fransar eller bryn på ett par minuter med ett resultat som håller flera veckor. Gör att du alltid ser fräsch ut- på morgonen, när du sportar, solar eller badar.



 

Flera skyddslappar följde med, aktivatorvätska och en liten mascaraborste för att applicera färgkrämen.



 


FÖRE...



 


EFTER...



JUNI BOXEN


Ja..jag vet inte vad jag tycker.. Tyckte inte att det blev någon större skillnad på ögonfransarna, på brynen ser man lite skillnad iaf. Sedan syns det säkert mer på nån som är ljusare, jag har ganska mörka fransar och bryn redan så det kan väl egentligen inte bli nån WOW skillnad. Men det var lite svårt att veta hur mycket färgkräm man ska ta, tyckte jag tog ganska mycket men det kanske behövdes mer på fransarna.. Brynen var iaf. jätte enkla att färga men med fransarna var det lite mer krångligt, hade varit mycket enklare om man fick ligga ner och en annan smetade på. Får gå på salong nästa gång =)


Men jag kommer använda den fler gånger, måste testa ta lite mer kräm nästa gång bara. Denna kan ni iaf. köpa på flera ställen, alla som säljer Depend och har för mig att den ligger runt 80:- i butik.



/malin..



Av malin - 29 augusti 2012 13:28

 

ALESSANDRO Pro White Nail Polish


Låt oss presentera en mirakelprodukt som tack vare ett speciellt pigment, neutraliserar missfärgningar på nagelytan som kan uppstå från bland annat färgade nagellack. Detta ger dem ett "glossigt" resultat och lacket appliceras enkelt på en rengjord nagel.




Fick ju denna "mirakelprodukt" i Juli-boxen. Nu har inte jag några missfärgade naglar så det blir svårt att kunna se någon större skillnad. Men jag kan alltid få så jag får behålla den och se om jag får någon använding av den i framtiden. Men jag har iaf. testat den en gång och jag fick ett par glansiga naglar. Men jag råkade glömma bort att jag hade på det och lade senare ett färgat lack över och det var ingen hit. Efter en dag så började nagellacket att flagna så mitt tips är att inte ha detta lack under ett vanligt.




/malin..




Av malin - 28 augusti 2012 20:30

 



Kan ni gissa vad jag ska göra snart? Måste iaf ha på mig dessa två, och efter 3 minuter hoppas jag på få se kolsvarta ...... =)




/malin..







Av malin - 28 augusti 2012 19:40

 



Hade glömt bort att jag hade lagt undan två tidningar på jobbet så nu är kvällen räddad! =) Sedan tänkte jag överraska min fina mamma med att börja rensa en hink med krusbär innan hon kommer hem från jobbet. Och om jag tur så kanske det blir en liten beställning...   




/malin..



Av malin - 27 augusti 2012 22:27

 

Skulle bara kika in en liten snabbis på HM.com och försöka att inte hitta nåt efter vägen...gick inte så bra.. Hur snygga är inte dessa örhängen, dem måste jag bara ha! Om mamma säger att man är värd dem då är man väl det!? 49.50:- kostar dem, ett fynd! =)



/malin..







Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards