Malin Nordström

Alla inlägg under februari 2013

Av malin - 28 februari 2013 12:37

   


Sminkade Emmy idag, hon valde att bli en prinsessa med fina ansiktsmålningar. Och favoritfärgerna rosa, guld och silver var självklart tvungen att användas =) Fasters lillhjärta   



/malin..






Av malin - 28 februari 2013 00:01

 




Om en vecka, onsdag den 6 mars så är det bröllop & fest  inspirationskväll på Hotell Knaust. Vi är ett 20-tal företag från stan som samarbetar med varann. Det är bla. jag, Lyckliga gatan, Sax & kam, Cleo, fotograf Petra Berggren, Kamelia blommor, Lads och många många fler!


Så har ni inget för er nästa onsdag mellan kl 18-21 så tycker jag verkligen att ni ska ta och komma förbi och kika. Gratis entré! Välkommen! =)



/malin..



Av malin - 27 februari 2013 22:02

 




Idag kom mina nya visitkort! =) Tog bilden med mobilen så det blev lite mörkt o suddig men dem är jättefina i verkligheten, lovar haha =) Så nu har jag 1500 st här hemma så säg till om nån vill ha ett gäng ;)



/malin..






Av malin - 26 februari 2013 14:36

Tur vi säljer tidningar på jobbet! En timmes lunch utan att ha nån att prata med är segt, så då blir det till att köpa en tidning och läsa. Sedan är det bara halva arbetsdagen kvar att jobba..segt..

Men ikväll får jag åka till mor & far o bli ompysslad, mysigt :)


/Malin..

Av malin - 26 februari 2013 09:30

 




Modell: Victoria Dyte

Makeup: Malin Nordström

Fotograf: Fredrik Byström




/malin..





Av malin - 25 februari 2013 23:41

Var på möte ikväll på Lyckliga gatan inför 6 mars då vi har inspirationskväll på Hotell Knaust. Nästan bara en vecka kvar nu, spännande! :)

Iaf så hittade jag deras visitkort och med mig på! Herregud, känns konstigt..haha nä är inte riktigt bekväm med det där än! Hehe


/malin..

Av malin - 25 februari 2013 11:00

   



Modell: Victoria Dyte

Makeup: Malin Nordström

Stylist: Lyckliga gatan, Helena Granby

Fotograf: Fredrik Byström



/malin..




Av malin - 24 februari 2013 21:00

   




Modeller: Victoria Dyte och Joakim Nylander

Makeup: Malin Nordström

Stylist: Lyckliga gatan, Helena Granby

Fotograf: Fredrik Byström




/malin..






Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards