Malin Nordström

Alla inlägg under oktober 2008

Av malin - 16 oktober 2008 14:43




.

.

.

.





Skulle ju kanske vara med Lotta idag, men det hinns någ inte med..och sen är det så tråkigt väder ute oxå, så då tappar man lusten till att hitta på något att göra.. Så Lotta, vi får ta det någon annan dag. =)





Men jag kom på att jag tog 2 kort sist vi var och fikade förra veckan..tyvärr var jag så tråkig att jag inte tog nåt på oss...hehe Men på fikat och ett på Eric blev iaf. =)






















Men vi får ta det nån dag snart! =)





kram/malin...





Av malin - 16 oktober 2008 14:35




.

.

.

.



Nu är jag äntligen hemma..elller jag varit det en timme nu, men jag legat framför tvn och käkat mackor och slötittat på tvn.. =) Skönt som fan, kan jag lova! =) milton ligger och sover bredvid mig oxå, tror inte han är så sugen på att gå ut i detta skitväder..tur det, för jag har inte så stor lust heller...hehe








Vi har ju köpt 2 pallar som man kan ha grejor i, så i ena har vi milton leksaker och i den andra har vi hans borstar, kläder, bajspåsar mm. i. Så när han är ensam så öppnar vi den med leksakerna så kan han gå å ta saker där ifrån själv, bra va!

Men nu har han börjat hoppa i den när ska ta nåt därifrån..hehe sen kan han lägga sig och vila lite där oxå..söt!























Lite trångt och oskönt kanske...han ser lite arg ut på bilden oxå..hehe Men det var han inte. =)








/malin..







Av malin - 16 oktober 2008 09:54





.

.

.

.





Jävla regn, blir tokig! Så störigt när man måste vara ute och gå, åsså måste man ha stövlar på sig och då blir det ännu jobbigare att gå...suck! Känner mig inte på det bästa humöret idag, men det är väl bara att lägga på ett flin och låtsas vara glad.. Jaja, det blir väl bättre..





Annars var det iaf en bra kväll igår...och filmen var ju verkligen sevärd! Även att vi tog bilen ner 3 gator till bion..hahaha men det var skönt när vi skulle hem, för då var det svinkallt och jag hade nog inte orkat gått upp för dem backarna då..hehe =)






Idag slutar jag kl 13, hoppas det inte blir senare..har ju en tendens att bli kvar ett tag ändå, men efter jobbet måste jag hem till Milton. Gå ut med han på långprommis tänkte jag. Sedan vet jag inte...vill bara ta det lugnt.. Har verkligen inte lust att göra nåt! Men vi får se..skulle behövt göra lite grejor hemma, som vanligt.






Nu fika/malin..




Av malin - 15 oktober 2008 23:32




.

.

.

.




Nu har vi kommit hem, åt en snabb men god varmrätt innan bion...och ja bion, den var bra vill jag säga! Den var spännande från början till slut! Så jag rekomenderar verkligen att se den!  Och han från transformers är ju med. Han är bra!
























Nä, nu måste jag sova, godnatt!



/malin..




CK

Av malin - 15 oktober 2008 17:03






.

.

.

.





Är lite sugen på att köpa dessa örhängen vi har från Ck, svart långa och fina, vad säger ni!? Men jag vet inte..





Fina svarta örh från Ck..



/malin..




Av malin - 15 oktober 2008 14:58





.

.

.

.




Dagen har gått bra än så länge, och jag har hittat en ny sida som jag nog kommer gå in på varje dag..hehe Det Elin Klings nya sida på Tradera! Yes, hon säljer ut lite kläder och skor mm där..trevligt. Hoppas jag kan göra nå fynd..hehe Inteförr att jag måste ha nåt men..jag vill ha nåt..hehe




Känner att börja längta till julen nu...=) och jag hade faktiskt tänkt att börja köpa julklappar/presenter nu till löning...jag vet gammfolksvarning...MEN det är huur mycket som helst i december!



2 dec  Pappa fyller år


14 dec jag fyller år


15 dec bror micke fyller år


18 dec R fyller år


24 dec R´s pappa fyller år


24 dec julafton!!



Ja, så ni kanske förstår att det behövs börja i tid.. Och jag har faktiskt börjat lite smått idag..hihi att jag tycker det är så roligt!! hahaha =) men jag gillar verkligen att ge bort grejor, och sen ÄLSKAR jag verklgien julen! Gillar allt med den, julklapparna, pyntet, granen, lukterna, alla ljus, maten, känslan, alla julfilmer..ja allt..hehe





Och mitt vardagsrum är redan lite så där mysigt som jag tycker det är vid jul..har inrett med massa orange..och när lampor och ljus är tända på kvällen blir det så mysigt. Gillar verkligen den färgen och det skänns bra att jag är så nöjd och färgen får stanna kvar ändå till sommaren nästa år. =)






Här min fina skänk...som jag inte fyllt upp än..hehe







Inte så bra bild, och lite stökigt är det..får nog ta några nya bilder nån dag..=)






/malin..





Av malin - 15 oktober 2008 14:55




.

.

.

.




Tack, tack! Ja idag kom Johanna in och jag fick en Cola och 4-pack Daim!! Va, hur snällt som helst, min dag blir bara bättre och bättre..hehe =) Bara för att hon får åka med mig till jobbet. Men det är ju såklart, det är ju bara för mig att plocka upp henne efter vägen, ingen omväg för mig int!





/malin..




GUL

Av malin - 15 oktober 2008 11:39




.

.

.

.




Skulle vilja ha en ny kofta, egentligen en orange...men en gul skulle oxå funka.. Har sett att HM har en fin orange som tidningarna har skrivit om..men jag har inte hittat den här i Birsta iaf.. Så jag kanske får ge upp..så en gul är mitt andra val... Vill ha nåt uppiggande..=)






Fin gul kofta från Forever21..




/malin..





Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards