Malin Nordström

Alla inlägg under oktober 2008

Av malin - 22 oktober 2008 17:06





.

.

.

.



 Milton gick loss på en toarulle för ett tag sen..i sängen dessutom, den lilla rackaren. =) Jag hörde nåt där inne men jag tänkte: Va bra att han leker lite för sig själv..hehe Sen gick jag in och såg detta:

































Bara småfliser kvar...hehe tur att jag gick in ändå, tänkte inte det från början, men sen blev jag nyfiken på vad han höll på med.

/malin..











Av malin - 22 oktober 2008 14:04





.

.

.

.




Kommer inte ihåg om jag har visat byrån som jag målade om i sovrummet..?




Före...ful.. men billig 300:- hos en kille på Alnö..=)








 ..målning pågår..










..klar och med dem ny fina knopparna..








..efter..ursäkta röran..






Ja, den blev bra, men jag har inte orkat flyttat över lite kläder dit än.. hehe men tänkte kanske göra det idag..om jag orkar.





/malin..




Av malin - 22 oktober 2008 13:52




.

.

.

.






Idag har jag lite svårt att bestämma mig vad det ska bli till middag..det står mellan kycklingpaj, eller kycklingwok...nåt med kyckling helt enkelt! =)

Men det lutar mot paj...var så länge jag åt det.. och det är ju så gott! Paj det får bli! =)




Annars så blir det lugnt ikväll...äta middag, titta på tv, och kanske en film..mer behöver jag inte göra tycker jag. =) Ja städa kanske, men det är så tråkigt så det vet jag inte om det blir av. Och nu kom jag på att rentvätten inte har packats in i garderoben..suck!












suck, suck, suck/malin..



Av malin - 22 oktober 2008 10:12





.

.

.

.





Idag fyller min kära lilla mamma år! Ett stort GRATTIS till dig! Världens bästa mamma! Älskar dig!










Kram/malin..




Av malin - 22 oktober 2008 10:05





.

.

.

.



Sista dagen, sen är jag ledig i två hela dagar, tors, och fre. hur bra kan det inte bli!? =) Men sen jobbar jag hela helgen...=( Så det kommer igen..hehe Men först ska jag njuta dessa två dagarna.. Nåt roligt som händer..ja, ska fixa på däcken på fälgarna..roligt..nja. Men R har fixat det billigt så det är ju bra iaf. Sen kanske nån av grabbarna får sättta på vinterdäcken på lördag medans jag jobbar..hehe =) Sen på fredag blir det lite "träffa folk" och min mamma kommer efter jobbet. Roligt! =)





Nu ska jag försöka få tag på Janne...tänkte fråga om hon har lust och komma till mig imornkväll och äta hemmagjord pizza!?! Så om jag inte får tag i dig och du läser detta Janne, så kan du väl försöka ringa mig (kanske från jobbet) Skulle vara roligt, jag är ensam imorn kväll. =)






/malin..




Av malin - 21 oktober 2008 15:32





.

.

.

.




Ännu en Hemmkväll idag tisdag mellan 16-20. Lika tråkigt denna gång då jag inte har några pengar jag kan handla för..hehe Men nästa tisdag, då ska jag nog försöka få med mig mamma och komma ut hit och kika läget. =)





Vårat erbjudande denna kväll är: 25% på alla herr smycken..





/malin..




Av malin - 21 oktober 2008 15:30




.

.

.

.



Milton ute i höstvädret!























Finns ju sååå mycket att lukta på nu för tiden! ;)




/malin...




Av malin - 21 oktober 2008 10:17




.

.

.

.





Skulle hemskt gärna vilja kunna äta detta till frukost istället...






O´boy och macka...sweet!

/malin..



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards