Malin Nordström

Alla inlägg under oktober 2008

Av malin - 18 oktober 2008 18:15




.

.

.

.



Godagens!


Fan vad tiden går fort när man är ledig! Skönt att man kunde sova litelängre idag, men jag vaknade vid halv 8 och kunde inte somna om igen så det blev en prommis med Milton istället, sedan kunde jag efter många om och men somna om en stund. sen har vi inte gjort så mycket mer idag, varit ner till Skatan hela dagen, R grejade lite där och jag slötittade på tvn. =)






Har nyss käkat den nya hamburgaren på McD. och den var ju stark! Vi var inte riktigt beredd på det..hehe =) Men det var god. Den måste du testa Christian! =)






Nu ska vi börja riva lite i köket, blev lite sent, men så kan det bli. Men jag lägger in bilder på min nya jacka..eller kappa kanske det heter..


























Lyckades tyvärr inte ta några bättre bilder...




Hörs lite senare/malin...





Av malin - 17 oktober 2008 21:28






.

.

.

.




Här kommer skorna som jag sa att jag skulle visa. Jättefina och alla till jättebra pris! =) Alla svarta såklart.































Vill iaf ha kängorna, och kanske nr 2 fast ettan är fin oxå..hehe =) Alla ligger runt 400-500:- så är ju bra pris!






Nu ska jag gå ut med Milton, hej då!




/malin..



Av malin - 17 oktober 2008 18:56




.

.

.

.




Nu har jag knäppt lite kort på fina billiga skor på DinSko...sprang en sväng alldeles nyss, och då blev det lite skotittande.. =) Så jag knäppte lite på skor jag skulle kunna tänka mig köpa...fast jag har inte provat dem än..så jag ska väl kanske inte säga så mycket...men ni får se dem sen iaf. när jag kommer hem.







/malin...





Av malin - 17 oktober 2008 15:37







.

.

.

.




Ja, då kanske ni vill se en dålig dagens..min första oxå typ.. Hade helt enkelt lite att göra..

















Klänning Monki, skorta Cubus.






/malin..




Av malin - 17 oktober 2008 15:33




.

.

.

.




Hej, är det nån som vet vart jag kan hitta en röd dunjacka i kort modell?? Blev helt plötsligt sugen på en, men det ska inte kosta nåt...Helst inte över 500:- då jag köpte en ny Peak förra året och redan har en vinterjacka...köpte ju en kappa nu i månaden..så jag kanske egentligen inte behöver nån...men jag blev som sagt lite sugen på att ha en... =)






/malin..




Av malin - 17 oktober 2008 10:41





.

.

.

.





Här är det dära pärlhalsbandet jag pratat om, som jag funderar på köpa. Har inte riktigt bestämt mig än..men det kommer mycket pärlor nu framöver..vita fina.. Så jag kanske slåt till på det och hänger nån fin berlock där nere. =)









Långt pärlhalsband från T. Sabo.






/malin..





Av malin - 17 oktober 2008 09:55





.

.

.

.






Godmorgon!

Äntligen fredag, säger jag bara! Nu är det bara jobb 10-20 som är kvar...lite jobbigt, men det känns ända skönt att jag blir ledig i 2 dagar sen. Hoppas bara att vi hinner med och fixa lite i helgen, skulle verkligen behövas, åsså skulle jag vilja bli klar med köket innan jul. Så i helgen ska det rivas hehe.






Så jag hinner nog inte göra så mycket mer idag än att jobba, R har match så han kommer hem sent.. Kanske ska slå en pling till Janne och fråga om hon vill titta på Idol med mig..hm..ja det kan bli bra. =)







Fringe var lika bra som vanligt, men nu har jag missat 2!! program av Criminal minds! Inte bra, måste ta och ladda hem dem så jag kan se dem, vill lixom hänge med.. Kanske kan se dem i helgen..hm..ja det blir bra.






Annars så måste vi fundera ut nåt åt Milton, han börjar bli lessen nu när vi lämnar han...snyft..hehe Vill inte att han ska vara så! Så vi får se vad vår lösning blir.. En dagmatte hade ju varit fint, men jag vill inte bara lämna bort han till nån jag inte känner..känns inte så roligt.. Förslag nån? =)








/malin...





Av malin - 16 oktober 2008 23:00














.

.

.

.




Ja, vad har hänt mer idag då?? inte mycket, duschat... Sedan har jag varit till C & S en sväng, tittade på Fringe där. Och nu är jag hemma. R håller på laga mat + matlåda! Snäll han är =) Åsså har har vi ju inte ätit nån middag än, inte bra att äta denna tid på dygnet! Men va gör nu, inget bara att sleva i sig.





Imorn blir det jobb 10-20...känns lite jobbigt faktiskt! Tur att jag får en god matlåda iaf..hehe annars hade det känts riktigt jobbigt..haha

Nä, nu har jag inte tid att sitta här nå längre.




Godnatt/malin..





 

Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards