Malin Nordström

Alla inlägg under oktober 2008

Av malin - 15 oktober 2008 09:58





.

.

.

.




Ja, vi kom inte i säng så tidigt som jag hade hoppats på..men vid halv 12 blev det iaf. lite tidigare än ett..hehe =) Så lite piggare är jag iaf idag. =)

Dh och Christine var lika bra som vanligt..=) och De goda var extra gott, vi åt faktiskt nätan upp allt, och det brukar vi inte orka...intressant..nää...





Och idag blir det jobb 10-18, sedan ska vi använda Biosupén som R fick, ska bli gott! Vilken bio det blir..jag vet inte riktigt..tror det kanske var "Eagle Eye" vi skulle se. hm..vi får se. Ska bli gott med en stor Cola och varma chips sen efter middagen..hehe Längtar!







Nu ska jag försöka få tag i nån bra kemtvätt är i Sundsvall...ja har ingen aning vart jag ska ringa...nån som vet och kan tipsa om nåt bra ställe??






/malin..





Av malin - 14 oktober 2008 20:54





.

.

.

.




Nu blir det De goda och DH, vilken kväll kan inte bli bättre. =)



Så jag avslutar denna kväll med en bild på Lotta och mig, tyckte det blev en bra bild..hehe så jag snodde den från Lotta. =)




 Godnatt/malin..







Av malin - 14 oktober 2008 20:44






.

.

.

.




Kom på nu när jag laddade upp bilderna att jag  inte har visat bilderna jag tog när jag var barnvakt åt Emmy, berättade nog bara om det. Men  nu har jag lite bildbevis oxå =) Hon var iaf, jättesnäll hela dagen. Å det var då jag hade fullt upp på promenaden jag tog-milton i vänster hand och barnvagnen i höger. var helt slut efter alla backar!








Först lite bus....




...medans faster satt vid datorn en sväng..








..sedan lite sömn i barnvagnen..




milton på promenad...




jag på promenad...







jag och milton..







var hur varmt som helst!







sedan lite mer bus och lunch..





..och milton blev lite trött sen. =)








Sen var den sagan slut!





/malin...





Av malin - 14 oktober 2008 16:09




.

.

.

.




En nyduschad Milton...=)










Ville verkligen inte va med på bild då...hehe =)





/malin...




Av malin - 14 oktober 2008 16:07





.

.

.

.




Ja, idag är det åter Hemmakväll här på Birsta mellan 16-20. Och ikväll är vårat erbjudande: 25% på alla silverhalsband!

Har själv lust att kika in alla butikers erbjudanden, MEN jag har verkligen inte råd med det, så jag får snällt åka hem på en gång efter jobbet.

Välkommen! 



/malin...




Av malin - 14 oktober 2008 14:34





.

.

.

.



 Jag gillar iaf verkligen mina nya skor! Dem gör bara lite ont på vänster fot...men ont av nya skor får man nästan alltid innan man gått in dem. Synd bara att det ser ut som om jag har stumpar till fötter haha =) men det bjuder jag på! =)





 Platå skor från HM







/malin...






Av malin - 14 oktober 2008 14:23




.

.

.

.



Lite sent, men jag la ju upp bilderna igår.. men tänkte visa en för och efter bild på min nya färg på håret..dem flesta tycker att jag ska ha mörkt. Så till och med nu när jag färgade det så var det nästan ingen som såg att jag hade gort det. Dem är så van att se mig som mörkhårig! hehe






















Känner mig som mig när jag är mörk...=)




/malin..



Av malin - 14 oktober 2008 10:00




.

.

.

.




Allstå jag vet inte hur vi ska lyckas komma i säng tidigare på kvällarna! Igår gick jag och la mig vid ett! (mycket var ju att jag stod och gjorde matlåda lite väl sent och potatisen blev ju aldrig klrar, kändes det som!) Men iaf.! Nu ikväll ska jag försöka lägga mig i sängen vid 10. Det måste ju bara gå!






Så jag började göra matlåda vid 12...inte bra. Även att R köpte med sig mat hem, för jag orkade inte laga mat, för det skulle bli så sent..men jag orkade laga matlåda (samma sak..) tills idag..hm..konstigt! på natten..






Ikväll blir det annat, kanske R lagar nåt tills jag kommer hem.. =) Sedan är det kanal5 som gäller, DH och Christine ikväll! Så måste jag planera att Milton måste rastas sista ggn innan kl. 21 och DH kan jag se i vardagsrummet, och Christine får jag se i sovrummet..för då är ju klockan 22... Mycket att göra när man planerar sin dag..för att komma i säng nån gång...nä...borde avsluta detta inlägg innan det ännu mer tråkigt..





/malin..




Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards