Malin Nordström

Alla inlägg under oktober 2008

Av malin - 31 oktober 2008 11:42





.

.

.

.






hej!



Sitter och tittar på tv nu, och ser en reklam om SATC filmen,, och kommer på att jag  inte har sett den  än!?!?!? Va, det måste jag ju göra. Janina  du kanske vill offra dig och  se den med mig?? Soon!?!?!?







Annars så har jag inte gjort så mycket idag, varit ute med Milton på prommis i snöovädret, men det gick bra. Nu känner jag att det är dax för  frukost, blev hur hungrig som  helst nu!







/malin..





Av malin - 30 oktober 2008 20:19








.

.

.

.






Förra fredagen var vi tjejer + Eric på stan och shoppade, jag tog några bilder när vi tog en fika på Barista. Själv hann jag inte fika så mycket för både Eric och Emmy ville ha min macka...hehe =) Så jag blev av med några kanter.. =)







Emmy var lite tyst från början...tills faster fick sin macka..=)

















Mackan som barna ville ha...(den var mycket god!)








Eric stannar upp i fikat...









Jag försöker fika...(lotta som är lite skakis på handen..=)













Mamma och Emmy myser....









Sara fikar god chokladkaka....med sitt fina hår! =)







Lotta dricker ett gott te, som jag ska testa nästa gång!











Lotta försökte sig på att ta en till bild men det gick inge bättre...








...men på Eric gick det bra...=)









Måste ses igen/malin...







Av malin - 30 oktober 2008 20:12





.

.

.

.





Igår när jag kom ut från jobbet möttes jag av detta:
















SNÖÖÖ! Japp, nu har första snön kommit. Tycker det funkar bra när det är denna mängd, men om det blir mer gillar jag det mindre..hehe men snö på  julafton är ett måste!  Bäst  är det när det snöar lite oxå. =)










/malin...












Av malin - 30 oktober 2008 16:05





.

.

.

.




Hittade dessa på Forever21, fina med rosett. Dem skulle jag verkligen kunna tänka mig, men jag skulle kunna tänka mig mycket..hehe









Fast ett par skor med röd sula måste ju ändå vara det ultimata...=) DET skulle jag verkligen kunna tänka mig..=)





/malin..




Av malin - 30 oktober 2008 15:59




.

.

.

.




godmorgon! =)




Jag haft fullt hela dagen....=)  eller hur! haha  Låg i sängen till 12 kanske, sedan gick jag upp och plockade lite, så nåt har jag gjort iaf. Sen kom Micke oh Milton förbi, han blev glad, sprang omkring i hela lägenheten. Vi fikade lite och tittade på tv sedan åkte vi och tittade på kakel till M`s badrum fanns hur mycket  fint som helst  på Höganäs, men sen kostar det där  efter oxå... Fick även träffa pappsen där. =)





Och nu är vi här, Milton ligger och tuggar på ett grisöra, och jag tänkte börja laga nå mat, vad det blir vet jag inte. Har så mycket att välja på nu, när vi varit och handlat..hehe =)





Återkommer sen/malin...



 ...med bilder tror jag..om datorn vill vara snäll med mig.. =)








Av malin - 29 oktober 2008 19:57




.

.

.

.




Nu blir det till att storhandla, listan är skriven och klar! Måste ha en sådan, annars glömmer jag bort så mycket, och vissa saker vill man ej missa! =)

Snart får jag dra ner gallret och få en dag ledigt. Sweet! Längtar verklgien, dessa minuter innan stängning känns som en evighet, fattar inte!



Oj, nu ska jag stänga, hörs hemma! =)




Kram/malin..





Av malin - 29 oktober 2008 17:44








.

.

.

.






Idag måste jag få säga TACK till Emelie som ställde upp och va hundvakt. =) Mycket snällt, och även att han skulle få åka ut till skogen..Fränsta eller nåt.. =) Då blev han nog glad med lite frisk luft. Tror inte han kommit hem än, hoppas du inte blir less på han, och att han har varit snäll.





/malin..





Av malin - 29 oktober 2008 16:27




.

.

.

.




Åt lunch för ett tag sedan...och jag är inte mätt kan jag säga.. Jag köpte pizza igår på Coop och antog att man kunde micra den! Men NEJ! Va trött jag blev så jag har ätit deg idag...gott..nä... =) Men jag åt upp hela endå..haha Var så hungrig, och är fortfarande det, så nu tänkte jag äta youghurt och blåbär igen. Det är gott iaf. =)






/malin..




Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards