Malin Nordström

Alla inlägg under februari 2012

Av malin - 8 februari 2012 11:56


Har varit lite dålig på att blogga nu sista dagarna men det har varit så mycket annat så datorn har fått stått och dammat lite. Och nu blir det jobb till söndag så jag längtar till måndag så jag får va ledig igen hehe


Och nu ska jag försöka ta min onda kropp (körde/åkte skoter igår och mina muskler va inte van vid det) och bege mig till jobbet för att tillbringa min kväll där. Hörs senare!


/malin..

Av malin - 6 februari 2012 21:21

 

HM 69,50:- och 49,50:-



 

Kicks 89:-



 

Kicks 89:-



 

Make Up Store 175:-



 

MAC 400:-




 

Make Up Store 195:-




Jag skulle verkligen behövt en ny necessär, konstigt det där men jag blir less på mina necessärer så fort. Och sen är det så svårt att hitta en bra storlek. Man måste nästan ha två, en liten som man kan ha i väskan och en lite större då man ska sova borta. Finns många fina nu, gillar dem från HM, kändes somriga. Nu gäller det bara att välja en oxå.


/malin..



Av malin - 4 februari 2012 11:58

   



Som så många andra så måste jag tipsa om denna underklädes kollektion som HM har gjort med David Beckam, perfekt till alla pojkvänner på alla hjärtans dag! Enkel och stilren och passar alla killar och till bra pris dessutom. Tror det mesta gick på 149:- Sedan får vi tjejer nåt att titta på oxå när vi sitter och beställer hem presenterna. Bara 10 dagar kvar nu så skynda fynda innan det tar slut!


/malin..



Av malin - 3 februari 2012 20:43

 


Fick en ny bild skickad till mig idag från 20-tals fotograferingen. Roligt att få lite bilder då och då och att vi gjorde så många olika varianter av temat. Nu vill jag bara hitta på nåt nytt roligt tema.   


/malin..



Av malin - 3 februari 2012 12:48

   


Satt framför tvn igår och hade lite tråkigt så det blev lite lack på naglarna, sedan fick jag för mig att göra nåt extra. Och när jag drog första draget av det svarta lacket ångrade jag mig på en gång.. Hade visst inte använt det svarta på ett tag och det var bara en seg massa.. Men jag hade redan börjat så jag fick svära mig igenom det istället..haha Så på inköplistan står nu: svart nagellack!!!


Nu måste jag sminka mig och byta om inför jobbet!


/malin..



Av malin - 1 februari 2012 18:28

 


Har inte lyckats hoppa in i duschen än, fastnade på HM..dem har fått in så mycket fint. Tittade i katalogen igårkväll och det blev en hel del kryss här o där. Tror jag måste ta och övertala mamma att vi kan göra en beställning ihop. Kommer få göra en beställning varje månad fram till sommaren om jag ska ha råd med allt jag vill ha.


Är egentligen inte så förtjust i guldfärgade smycken men jag måste ge upp, det finns så mycket fint så vi får se om jag spräcker min silverfärgade smyckessamling i vår..


Nu en dusch!!


/malin..



Av malin - 1 februari 2012 16:28

 


Åh vilken jäkla huvudvärk jag har haft idag, bara för att jag är ledig idag hm.. Fuskar lite idag och testar att äta lite choklad och se om värken ger med sig..hehe Nä tror det blir en dusch sedan måla lite naglar.


Och senare ikväll ska jag få träffa lilla Hugo och Sam, mina små ex bebisar hehe Var så längesen jag träffa dem nu så det ska bli roligt. Dem har väl vuxit så det knakat sen sist.


/malin..



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards