Malin Nordström

Alla inlägg under september 2009

Av malin - 6 september 2009 18:51












Yes, vi fortsätter på den gröna biten..nya blommor i kök och vardagsrummet. Fint va? =) Och så mycket mer hemtrevligt!


Av malin - 4 september 2009 22:07






Jag är helt slut i knoppen och ögonen orkar inte vara öppna längre, så jag tackar för idag. Natti! Syns imorn.



Av malin - 4 september 2009 18:24








Håller på laga mat nu, kyckling som ni ser. Det ni inte ser är att den ligger i ugnen nu med philadelfiaost och pepparsalami i, mycket gott. Till det blir det potatissallad från igår. =)



På mig har jag min nya tröja som jag köpte idag på stan med mamma, har redan en svart som jag köpte i Paris, men Lotta tipsade att den fanns i grått oxå, så då var man tvungen att slå till. Dem är redan 2 STORA favoriter i garderoben.



Nu måste jag titta hur kycklingen mår..tjao!



Av malin - 3 september 2009 21:58















Har kommit i en RedBull period..



mmm..karra..



Milton är nere, frusterad och sur då grannhunden löper. Vill ut hela tiden vilken tid på dygnet som helst. Längesen jag sov såhär dåligt på natten!



Missy trånar efter godis, den lilla godisråttan. =)









Var och tränade idag och jag sprang en hel kvart utan att dö!! De ni, det är bra för lata mig. Så ikväll firar jag det med godis, cola och redbull. Sweet!

Sen att jag redan mår illa så att jag skulle kunna spy är en annan femma, men lite ska jag väl få ner. Sen blir det till att försöka sova.



























































Av malin - 2 september 2009 21:12



























Sådär, då var jag klar med slipningen av bänkskivorna. Hämtade upp bror C tidigt imorse så han kunde hjälpa mig att köpa dekorlistor. Så nu är dem uppsatta och täckbitarna till bänkskivorna är nedslipad (dem var för breda), så nu är det snart helt klart i köket. Förstår inte varför alla dessa småsaker ska vara så tråkiga och ta så lång tid att få klar..men nu händer det nåt iaf!




























Av malin - 2 september 2009 14:42




































Har glömt att visa dessa gamla glas som jag och mamma var och köpte på Fyndlagret för längesen. Valde en massa olika glas, höga, låga och små. Kom bara ihåg att ljusen måste få plats och det ska vara många. Vad tycks??























Av malin - 1 september 2009 22:20























Me och M



Drickat och Milton i bakgrunden




Ivan och bror M








Att jag alltid ska glömma bort att jag har en kamera när man väl gör nåt, glömde ta en bild på vad jag hade på mig, hade nämligen en ny klänning, paljettkoftan och nya gladiator skor. Jaja, hoppas minnet är bättre nästa gång. Fick iaf. ihop 3 bilder..






















Av malin - 1 september 2009 12:46
































Hade finbesök igår av bror C och Emmy. Emmy var hungrig när hon kom så då fixa faster stekt ägg och youghurt. Sen gick vi en sväng på stan. Saknade bara Sara och Philip =) Nästa gång får ni va med oxå =)






Nu ska jag åka till Matfors..later..



























Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards