Malin Nordström

Alla inlägg under september 2009

Av malin - 23 september 2009 16:18



    



Nu har jag lagat middag åt R, bara han som fattas nu.. Snodde ihop lite kycklingwok och ris, det får duga för herrn. Glad Sen blir det en promenad med hundarna. Och efter det ska jag visa vad jag köpte mer i Sthlm.


---------------------------------------------------------------------------------------------------


Jeans GT, tröja Weekday, klocka Guess



Av malin - 23 september 2009 14:15




Nu sitter jag hos C & S och har faktiskt fått lite gjort idag:



* skjutsat och hämtat Emmy på dagis

 

* satt upp en gardinstång i köket med hjälp av bror C

 

* ätit lunch med pappa och bror C

 

* tittat på en dator

 

* ätit frukost med C

 

* pantat burkar och flaskor

 

* hämtat Takida biljetter



Känner mig nöjd med dagens ärenden. Snart ska jag hem och laga mat sen ska jag och bror M titta på hockey, R spelar hemma. Hörs när jag kommer hem.




Av malin - 22 september 2009 15:03



    



Sådär då var jag redo för Marfors i rutigt. Skjortan är ny och den köpte jag nu i helgen.


----------------------------------------------------------------------------------------------------


Skjorta och jeans GT, skärp SH, klocka Guess



Av malin - 22 september 2009 14:33




  



Hallå där! Idag har varit en riktig slappardag, och det funkar inte längre så nu bytar jag om och sen sticker jag en sväng till Matfors. R är ändå borta hela kvällen och det är så tråkigt att sitta hemma själv hela tiden.. Så då hälsar jag på mammsen och hoppas på lite god mat. Och en matlåda till R..standard. Glad




Av malin - 22 september 2009 14:24



  


  



Detta fick jag bla. med mig hem från Sthlm. 2 st nit skärp från Weekday och nya leggins från GT. Det finns mer men jag har inte kunnat tagit bilder på det än, så det får ni sen ikväll.



Och ni ska veta att det är inte lätt att ta kort utan att linslusen Missy kommer och vill va med. Glad




Av malin - 21 september 2009 18:21




  



Alltså hur ska jag klara mig ifrån mina älsklingar sen, saknade dem nu när jag bara var borta i 3 dagar. Men det ska nog gå det oxå, får åka hem nån helg och sen kan ju dem alltid komma ner och hälsa på.


Älskar dig R!! Och M&M såklart! Glad




Av malin - 21 september 2009 13:25




        



Hittade lite fler bilder från mobilen, och nu när vi var ner fick vi bo hos min andra kusin Ingela, dem var så snälla och lät oss bo där och tack för all mat! Glad Och sen måste jag tacka min snälla mamma som ville följa med mig till Sthlm, tack tack tack!


Hann även med lite shopping och jag ska försöka ta lite bilder senare idag, hittade lite fynd. Känns väldigt konstigt att jag ska bo där nere om 4 månader. Kommer sakna alla så himla mycket!! Tur att det inte är så länge. Glad




Av malin - 21 september 2009 10:47




    




Ja, jag kanske ska berätta då. Tyvärr så hade jag inte nån kamera med mig så det togs inga bilder, men dessa 2 tog jag på resan ner med mobilen och det var såhär jag såg ut på intervjun för en skola som heter Makeupstudion.


Så ja då vet ni vad jag gjorde där nere. Och om jag kom in?? Ja gott folk, det gjorde jag!! Vilket känns bra med tanke på att det är bara 8 st som kommer in på varje kurs. Så i slutet på januari nästa år så flyttar jag ner till Sthlm i ca 3 månader. Och det bästa är att jag redan har gratis boende hos min snälla kusin, kan inte bli bättre!



Kommer ni sakna mig?? Flört




Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards