Malin Nordström

Alla inlägg den 24 september 2008

Av malin - 24 september 2008 13:50





.

.

.

.



Det har gått bra och varit barnvakt idag iaf. om nån nu undrar..hehe Christian har kommit hem nu och ligger och vilar med busungen nu.




Vi gick som sagt på promenad i hela 1½ timme, de ni. Gick ovanför sjukhuset, i spåret och en massa backar..puh. Gick med barnvagnen i höger hand och i vänster hand höll jag i Milton. Så man hade fullt upp, men jag klarade det galant ändå, jag är ju väldigt begåvad.. =)


Hon sov nästan en timme så det var ju skönt, innan fick hon lite festis och äta lite äppelbitar, gott! Jag blev däremot helt slut! Hade inte räknat med att det skulle vara så varmt! På slutet kunde jag bara ha linne...hoppas jag inte blir sjuk bara, men det tror jag inte.



Sen fick hon lite lunch och macka och Milton fick tonfisk, själv hittade jag bara några hårdbrödmackor..hehe Så nu måste jag äta nåt! Är jättehungrig!

Sedan blev det lite lek tills pappa kom hem. Och nu sitter jag här, redo att åka hem och göra mina sysslor..eller..skulle helst vilja sova en stund..=)





hörs/malin..




Av malin - 24 september 2008 13:43





.

.

.

.



Ja, vad hann jag med igår nu då?? hm..ja inte allt som nni kanske förstod redan..hehe men lite blev det gjort iaf.



* diska


* plocka undan allt skit


* plockade in rentvätten (fanns ingen ny tvätttid)


* gick ut med Milton 2 ggr


* hämta spackel hos Micke


* bädda


* duscha


Inte så mycket kanske,  men det räckte kände jag, ville hinna sova lite oxå, då jag skulle upp tidigt idag. Så idag tänkte jag försöka hinna göra resten.. =)


+ att vi ska åka och titta lite på grejor idag. =) hoppas vi hittar allt.



/malin..



Av malin - 24 september 2008 08:38





.

.

.

.



Nu sitter emmy i den upp och ner vända bilstolen..hehe sötnos. Och faster Malin är faktiskt inte så trött..men det kommer väl senare. Om en halvtimme blir det lite fika innan vi ska gå på promenad. och på prommisen så bjuds det på äppelbitar. =)



Även Milton är med idag, tror han blir lite svartis när nån annan får uppmärksamhet. hehe =) Så det ska bli intressant och se hur det går att gå ut på prommis sen med båda. Förhoppningsvis så somnar Emmy ganska fort, så då behöver jag bara hålla reda på Milton. =)





Nä, nu ska jag skynda mig och läsa lite bloggar medans dem två barnen underhåller sig själva. =)




återkommer/malin..




Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards