Malin Nordström

Alla inlägg den 6 september 2008

Av malin - 6 september 2008 18:24




.

.

.

.



Nu är matlagningen i full gång, jag den bästa kocken någonsin..hehe =) Gott hoppas jag det blir iaf..



Blev lite mer shopping idag än vad jag hade tänkt.. =/

Har köpt nya kuddar till soffan, skitfina, passar perfekt. Köpte på Ohlsson tyger, 55:-/st bruna/orange.

Sedan på Ikea råkade vi gå förbi fyndhörnan, och där hittade jag ett skitsnyggt matbord!! =) Runt och svart, stort och tungt.. =) Så då blev det ett sånt oxå... Skulle kosta 2000:- men jag köpte det för 1100:- Sweet! Var bar nån liten repa.. Men jag hann inte köpa några stolar, så det får vi nog göra imorn.

Sen blev det bara nån små sak, en golvlampa...




Nä, nu måste jag fortsätta kocka!




/malin...








Av malin - 6 september 2008 11:51




.

.

.

.



Ledig idag och det känns sköööönt! Är hos Christian och Sara nu, mamma har lämnat tillbaka Emmy..hehe =) Så vi ska ta en liten fika nu, sedan ska mamma och jag åka vidare och handla lite tyg...och jag ska handla lite mat tills ikväll, för då ska jag laga stormiddag till R..de ni! =)



Har ju fått en liten present av Sara, ett shampoo, som ser ut som en strössel tvål typ..svårt att förklara, men den luktar jättegott!! =) Tack så mycket Sara!(lägger upp en bild på den sen så ni fattar..)




Nä, nu ska jag umgås lite, hörs sen!



/malin..



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards