Malin Nordström

Alla inlägg den 29 september 2008

Av malin - 29 september 2008 19:55





.

.

.

.




Nu har jag gjort min första dag på veckan och den gick fort!



Det jag nu längtar efter är:




* Csi kl. 21 på femman!!


* Mat som R har gjort ( ris, kyckling tikka masala)


* Det goda till Csi


* ett skönt bad


* måla naglarna



Ja sen tror jag inte att jag hinner med så mycket mer..hehe =) Men det räcker för idag, ska trots allt upp och jobba imorn igen!




Om ni har tur kanske jag lägger upp nå bilder sen. =)




/malin..




Av malin - 29 september 2008 18:05




.

.

.

.



VECKA 40




Måndag: Jobba 10-20


Tisdag: Jobba 10-18, handla mat


Onsdag: Jobba 10-18, jeanskväll på VeroModa 20% på alla jens!! kl. 19-21


Torsdag: LEDIG, (kanske jobba 10-13), kanske va med Lotta


Fredag: Jobba 10-16, kanske titta på hockey R spelar i Kramfors


Lördag: LEDIG, renovera lite i köket


Söndag: LEDIG, sova, middag i Matfors?





En ganska bra vecka tycker jag.. =)



/malin..




Av malin - 29 september 2008 14:42





.

.

.

.





Var jättelänge sedan jag köpte en väska...hehe så när det har gått länge så känner man att man behöver köpa en fast man inte riktigt har hittat nån.. Är sugen på en lite större väska, sedan skulle jag oxå vilja ha en mindre kuvert. Har faktsikt bara en sådan (svart) Skulle vilja ha en i färg men har inte hittat nån än...








Denna stora väska från ASOS gillar jag..svart är den iof. men det funkar, annars vill jag ha en brun..





 Denna kuvertväska från Bianco gillar jag mycket, lite nitar gör den fin!





Sedan finns dessa små fina godisar från MONKI...+ bra pris!





Jaja, fast det var ju kängor först kom jag på nu...=)









/malin..



Av malin - 29 september 2008 12:06




.

.

.

.






En sak som jag gillar med hösten är att nu kan man använda en massa mörka nagellack! Så fint! Mörkröd, finns väl inge finare, även lila är fint och kommer användas flitigt. Så ikväll när jag kommer hem blir det till att måla! =) Tror även fossingarna ska få bli fin..om jag orkar..så jobbigt och gå å spreta på tårna..hehe men det får man väl ta, man känner sig så mycket fräshare när man är målad och fin. =)






Nu blir det världens godaste lunch, och janina du vet vad jag menar..=)



/malin..




Av malin - 29 september 2008 10:07




.

.

.

.




Ja, då var jag tillbaka, både här och på jobbet.. Känns jäkligt bra att  jag är ledig hela denna helg, så skönt! =) Har börjat förstå hur skönt det är att vara ledig nu.. Man behöver inte jobba hela tiden.. Hoppas vi kan få ordning lite i köket då, skulle va bra.





Idag när jag gick ut med Milton så hittade jag den perfekta rundan som tar en halvtimme att gå.. Tycker att det räcker med en halvtime sådär på morgonen. Nu måste jag bara komma ihåg den tills imorn..hehe Men det gör jag.. Skönt att veta vart man ska gå på morgonen...jag brukar alltid vara stressad så då är det skönt om jag redan vet hur jag ska gå.. en sak mindre att tänka på. =)





Måste verkligen åka och handla mat, har inget hemma! Så ikväll får vi väl skrapa ihop nåt till middag, kanske kan åka och handla imorn eller på onsdag..eller MÅSTE heter det. Störigt bara att inte alla räkningar har dragits än, sånt som försäkringar och lån dras alltid sista dagen i månaden. Och det är lite dåligt, måste man vänta så länge och se hur mycket man har kvar.. Och jag som har nästan redan gjort av med allt är det exrta tråkigt!


Jaja..hörs senare.. 



/malin..




Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards