Malin Nordström

Alla inlägg den 9 september 2008

Av malin - 9 september 2008 15:26




.

.

.

.




Har sett en jättefin spetsklänning som jag vill ha...den har lite längre ärmar..och så ska den vara i svart.. Har sett den nånstans men  kommer inte ihåg vart...den fins där ute nånstans på nätet.. Nån som kan tipsa om vart det kan finnas?




/malin...





Av malin - 9 september 2008 13:19




.

.

.

.


Lilla söta tiken var såld...MEN det skulle snart komma en ny kull som skulle va samma teckning trodde dem... =)



 Tyvärr sötnos!





buuuhuuuu, snyft...snyft..




/malin..



Av malin - 9 september 2008 09:52




.

.

.

.



Morgonmötet är slut för den här gången, nästa blir om en månad. Men jag fick iaf. sovmorgen ändå, fast jag skulle upp tidigare. R blev hemma idag, så då kunde han gå ut med Milton, så jag drog mig, in i det sista. =)






Nu har vi iaf. skickat iväg till dem som hade tiken...bara fråga lite om fler bilder och så..hihihi Finns säkert inte kvar..men det kanske är lika bra..vad vet jag. Känns som det inte är nån som tycker att vi ska skaffa en till, fast det är ju vårat beslut och det är mycket för Miltons skull att han ska få det lite bättre... Suck, vi får se hur det blir...




Efter jobbet blir det iaf. lite tittande och hörande om lite resor i februari...tror inte vi kommer få tag på nån Thailands resa..är lite sent ute.. Men som det känns nu så spelar det ingen roll vart vi hamnar, bara det är sol och varmt! Men det är nästan så jag skulle kunna åka en vecka nu i höst oxå, har blivit så billigt nu... =) Vi får se vad som händer.. Janne va säger du? ;) hehe Synd att man inte har nå semesterdagar kvar...




Återkommer/malin..



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards