Malin Nordström

Alla inlägg den 2 september 2008

=)

Av malin - 2 september 2008 22:00





.

.

.

.



 






LAT

Av malin - 2 september 2008 21:37





.

.

.

.



Japp, nu är tavlan köpt! ihhh.. =) Jag gillar verkligen den, och jag hoppas och tror att R gillar den lika mycket. Fast jag vet inte om han tänker på det lika mycket som jag...hehe  Fast vi har inte satt upp den..varit  lite för lat för det, får se när det blir.





Inge bra på tv iidag heller, såå tråkigt! Så istället sitter vi och slötittar på en massa skit och äter starkkorv, som riktiga bönder. =) hehe tänkte äta lite färsk mango och ananas, men man är väl för lat för att fixa det oxå...latare än latast!! Jepp, de är jag.. =)




Nä, nu blir en prommis med Milton..sedan sängen.  Förstår inte att det kan vara så skönt och sova! Synd att tiden går så fort!




 Just ja, me and R has been togheter for 1 year now!! =) De ni!
 Love!




Godnatt/malin..



Av malin - 2 september 2008 15:05






.

.

.

.



Funderar på att kanske köpa denna bikini om jag hittar nån stl jag kan ha.. Finns på hm på nätet för halva priset. 49:- st/del. Tror dem säljer den till fullt pris i butiken...konstigt.. Det var rea på alla badkläder på nätet, så jag kommer nog köpa flera, passa på när det är billigt, och man vill ha några att välja på..eller hur!? =)






Synd att inte kroppen och brännen följer med...=P




/malin...



Av malin - 2 september 2008 09:48



.

.

.

.




Står och pratar med Sara nu...dem ska fika, gott, gott. Har lite youghurt och müsli här, kanske ska ta lite...



Var riktigt trött idag, och vädret gjorde det inte bättre! Regn! Jag tycker det regnar hela tiden nu, tråkväder! Inge roligt att gå ut på promenad med Milton på morgonen när det regnar...




Igår la jag undan en tavla på Gallerix, den är så fin! Vill verklgien ha den, synd att den ska va såå dyr! 1500:- Men jag tror vi köper den, ska testa hänga den ovanför soffan i vardagsrummet. Tror den kan passa där. Det är iaf. ett tjejansikte på den åsså har hon lockit hår, och färgerna går i brunt och beige och lite lite lite rött... Knäpper en bild sen så ni förstår vad jag menar.. Svårt att förklara.



(Ska även titta på en bikini idag.. =) hihi)



Och även att jag funderar på att träna imorn, duktigt malin! Får se bara om det blir av oxå, ska inte säga så mycket, man vet ju aldrig med mig. Kan bli för lat oxå. Eller så jag en massa andra viktiga saker för mig..=)




Hörs/malin..



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards