Malin Nordström

Alla inlägg den 25 september 2008

Av malin - 25 september 2008 20:27




.

.

.

.




Hej igen!



Nu sitter jag hos C & S, emmy ligger och sover, tror hon har lite feber.. Annars så känner jag mig mig lite deppig...jag har typ slut på pengar..hm vad är det för dag?? 25?? Japp, jag vet fick in pengarna på kontot imorse.. Blir så irreterad...hatar när jag inte har några pengar! Och det är en månad kvar tills jag får nästa gång..SURT!



Men nu undrar ni hur jag kan ha slut på pengar..vi har handlat dyra grejor idag, japp men det är nödvändigt och jag kommer inte ångra mig.



* en laptop-assnygg


* 4 stolar till vårt nya bord


* en kjol


* en tischa


* ett asssnyggt linne


* och en present till R =)



Nä, nu orkar jag inte prata mer om pengar, blir deppis. Men nu har vi fått en dator, får tänka positivt! Imorn blir det jobb 10-16 Ska väl gå bra, hoppas att T.Sabo berlockerna har kommit.



Nu skäller Milton på mig, måste gå..



/malin..



=)

Av malin - 25 september 2008 19:19




.

.

.

.



Jag har shoppat idag!! =) woohoo!


Berättar mer sen!





/malin..





Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards