Malin Nordström

Alla inlägg den 16 september 2008

Av malin - 16 september 2008 12:41






.

.

.

.





JAG VET! Jag älskar verkligen skor, önskar att jag kunde köpa alla jag vill ha..men det går såklart inte! Men det finns inge finare än högklackade skor! Det räckar bara att titta på dem..hehe R säger att jag har så många redan, men det tycker inte jag...vet jättemånga jag vill ha som inte alls liknar nåt av dem jag hemma, både färg och modell. Men jag är inte ensam, nästan alla tjejer gillar ju skor!




Här är några fina från TopShop..


















Men dem är mycket finare på foten!!

Vill ha, vill ha...




/malin..





Av malin - 16 september 2008 11:59




.

.

.

.




Ja, då har jag äntligen fått en tid hos frisören. Känns bra, ska bli roligt och bli brunett igen, längtar verkligen. KOmmer kännas lite konstigt, har inte varit så här ljus så länge, på väldigt lång tid..




Men jag är för det mesta brunett så det ska väl inte va nån fara. =) Skönt att det inte kommer vara trassligt längre. Det blir så lent när man inte har slinger i. Hoppas bara att färgen täcker så mycket som möjligt av alla mina slinger, inte så roligt när dem syns igenom för mycket.. Därför blir det inte perfekt förens andra ggn man färgar det. Sen blir det bara toppa lite på längden, känns för ha det lite längre nu.




Jaja, jag har iaf. fått en tid på fredag den 26/9 kl. 16.00

...tänkte bara så ni vet..=)











/malin..




Av malin - 16 september 2008 10:00





.

.

.

.




Såklart så ringde mitt alarm inte imorse! Så jag sov över lite, som tur var vaknade jag i tid ändå, men tänk om jag hade varit jättetrött inte inte vaknat alls! Även att jag drömde att jag öppnade butiken i sista sekunden innan vi öppnar, så det blev nästan en sann dröm! Hua!





Så jobbigt att sova över, man blir så stressad, mer än vanligt iaf.. Åsså vill jag ju hinna va ute med Milton ett bra tag innan jag åker till jobbet. Men idag blev det lite kortare.. Men som tur är så slutar jag tidigt idag, sweet!





Måste bara på stan en snabbis. Ska handla lite smink. Sedan ska jag väl hinna med en tur upp på Vero Moda och hälsa på DIG JANINA, det blir väl roligt? =)



Efter det blir hem och vilaa! Har inte varit ledig många dagar denna mpnad och jag känner att jag är värd och lägga mig på soffan och slöa.. För sen vid fem ska jag mamma till Birsta en sväng. Åsså skulle vi verkligen behöva titta på lite resor i mars. Vill ha det bokat nu..





Nu ska jag ta en karra..mm..


/malin..




Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards