Malin Nordström

Alla inlägg den 27 september 2008

Av malin - 27 september 2008 12:59





.

.

.

.




Det sägs att det kommer en nr 4 av "Pirates of the Caribbean" film OCH Johnny Depp ska vara med!! VIKTIGT hehe =) men inte Kiera.. =(














Grrrr.....



 Bara att vänta och se när den kommer...




/malin..





Av malin - 27 september 2008 10:08




.

.

.

.



Hello!


Ja, då var det lördag redan! Hinner inte med dagarna, dem börjar och tar slut på en gång. Idag blir det som sagt jobb 10-16 och sedan ska Janina komma till mig. Ikväll blir det utgång, och tjejerna från Vero Moda ska komma. Alltså tänk förr, då var det alltid hela VeroM. på alla fester (åsså jag, tills slut trodde folk att jag oxå jobbade där..hehe) roligt, men nu var det länge sen och det har kommit många nya ansikten. Så det ska bli roligt ikväll.





Milton ska få vara hos min mamma ikväll, då blir han glad. Han gillar och va i Matfors, då kan va ute och springa, åsså gosar mamma med han hela tiden och Micke lekar med han och lär han nya tricks. Så sen när han kommer hem då kan han nåt nytt..hehe =) Så det blir bra.







Fick höra imorse att Emmy hade 40 i feber igen nu, så jag tror dem är på sjukhuset nu, hoppas det går bra och att dem kan få nå pencilin eller nåt. Så hon blir av med det hon nu har. Hon har ju haft nästan 40 i feber 3-4 ggr i rad nu...konstigt. Krya på dig unge! =)






tjoa/malin...



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards