Malin Nordström

Alla inlägg den 23 september 2008

Av malin - 23 september 2008 16:25





.

.

.

.




...ikväll skulle jag vilja hinna med allt...går tyvärr inte...men önska och tänka positivt går ju iaf...får se vad jag hinner med av detta:


* tvätta


* städa HELA badrummet


* plocka in rentvätten från förra tvättnigen..=(


* dammsuga


* slipa väggen i köket


* spackla väggen i köket


* äta


* riva bort bänkskivor


* plocka undan allt skit som ligger framme



..ja det var väl lite som jag verkligen skulle vilja att det blev klart ikväll..några punkter borde jag hinna iaf..=) Men jag vet att jag inte med allt..




/malin..






Av malin - 23 september 2008 13:12




.

.

.

.




Igår såg jag och Christian på CSI! För mig är det de bästa programet någonsin..typ. Väntar alltid på måndagar, för det är då kl. 21 de gäller. =) Igår var det ett bra program, inte superbra, men bra.




Men nu är det så att i "vanliga" CSI så ska "Grissom" sluta!?!?! Va, hur kan dem göra så?? Det är ju han som gör hela den serien!! Kan inte tänka mig att det kommer bli lika bra.. Nu är det mörka snubben från Matrix som ska ta över hans roll..snyft..förstår inte! Varför!?!?!





Sen det här med CSI Miami..så förstår jag inte riktigt hur dem tänker med hans repliker...ni vet, korta och fyndiga repliker..där han antigen går iväg eller sätter på sig solglasögonen innan repliken är slut..hm..hela tiden, varje gång!! Det blir så dåligt..tänk vad bra det skulle kunna va. Kunde ha bytt han istället..






1. CSI NY


2. CSI


3. CSI MIAMI



























CSI freak..yes..




en vecka kvar till nästa avsnitt/malin..



Av malin - 23 september 2008 09:55




.

.

.

.





Ja, det blev hamburgare igår iaf.. =) Blev 2 cheese på MAX för mig & en Supreme hamburgare till Christian, och Milton fick halva min hamburgare.. Gott tyckte han det var, och jag förstår han. =) Sedan blev det chilicheese oxå...så jäkla gott! =) och cola till det..





Efter CSI åkte vi hem, var ganska trött så det blev sängen på en gång, ganska ovanligt för oss, vi brukar inte komma i säng förens vid 12 men nu när vi inte har någon dator så blir det inte så att vi sitter uppe. Det är ju oftast där vi fastnar.. =) Så då var man utvilad imorse..





Blir inte nå tittande på några grejor idag iaf..för när jag slutar så börjar R träna. Så då hinns det inte. Så det får bli imorn. Så då blir det väl till att städa ikväll istället..fy vad tråkigt, hatar verkligen och städa!! =(






hörs/malin..




Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards