Malin Nordström

Alla inlägg den 18 september 2008

Av malin - 18 september 2008 17:50









.

.

.

.





Jag vet att jag är sist av alla, men jag är som vanligt för lat för att pallra mig iväg och köpa det hypade "Osis torrschampo"

Den lilla röda som ALLA säger är såå bra! Fantastik brukar den kallas.. Ja, så jag får väl lov att pallra mig iväg och köpa den då.. hehe =)




 Nån av er som läser som provat??








Har även hört att den här ska vara bra....






...den är i sprayform..känns lite enklare. Och enkelt ska det vara.. =)





/malin..




Av malin - 18 september 2008 16:22





.

.

.

.




Snart kommer vi få nyheterna på Thomas Sabo! (smycken för dem som ej vet, berlocker mm.) Det ska bli spännande. Finns så många fina och man vet aldrig vilken man ska köpa för det går nästan inte att välja bara 1.. Men det kommer faktiskt lite roliga den här ggn...lite kända figurer kommer vara med..mm. Riktigt kända tecknade figurer..hehe =)



Själv blir jag lite för lat och mättad att köpa själv, blir lite  så när man står uppe i det hela dagarna..man vill ha mycket men man orkar inte köpa..konstigt. Men tänkte försöka köpa några nu framöver..nån ny och nån gammal..




Här är lite fina berlocker som finns i kollektionen nu som jag är lite sugen på..















































Japp, sedan funderar jag även på att köpa ett långt pärlhalsband som man kan hänga berlock längst där nere, jättefint. Blev fel i en beställning, så jag funderar på om det ska bli mitt.. =)





Fina och lite personliga smycken..




/malin..




Av malin - 18 september 2008 13:28






.

.

.

.




BUHU...jag vann inte.. hehe =) Trodde jag skulle kunna komma undan billigt där, men icke..


(även att jag var med i en tävling på VeckoRevyn igår oxå, och vad kunde man vinna?? Jo, ett presentkort på Bianco, skor, skor, skor...)




Datorn kommer iaf. hem ikväll...woohoo!!





Nu ska jag försöka få upp värmen, jag håller på frysa ihjäl...lovar!! Burr..





/malin..





Av malin - 18 september 2008 10:55







.

.

.

.





Idag kommer bror Micke hem från Sthlm, och hoppas att det betyder att jag får återse datorn fram tills på söndag då han och datorn åter igen åker till Sthlm för att jobba.. Bäst att ringa han och påminna han att ta hem den! =)





Micke kom ihåg!!! =)







Kram/malin..



Av malin - 18 september 2008 09:51





.

.

.

.



Klockan ringde idag iaf..hehe skönt, så man inte behöver stressa! Och min pappa kom förbi en sväng innan jag for till jobbet för att titta lite på rören till diskmaskinen. Japp, vi har snart diskmaskin!!! Kan det bli bättre?! Nä, tror inte det! =) Ska verkligen bli skönt att få kunna ställa ner all disk så det inte behöver ligga framme, det är nästan det som är värst!





Så det var ungefär det vi gjorde igår, städade och rev bort ett underskåp så vi fick plats med den underbara maskinen.. =) Men det var inte det lättaste att få bort skåpet, R fick slita som bara den..hehe Själv satt ja goch rensade en låda med massa skit.. Men nu är den på plats och det som behövs är att dra el dit och sen ska pappa fixa rören. Hoppas verkligen att det kan bli klart denna vecka...=)








Och lite saker jag hittade i låddan...din kamera Janina...massa recept....kortlekar...pennor....matkuponger....med
alj från Vårruset 2007....cd-spelare...kvitton....projektarbetet från gymnasiet....gamla almenackor....strumpor...knappar....putsduk....ja,
och mycket mer...

Den lådan har varit min skitlåda..






Nu ska jag läsa vidare...



/malin..




Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards