Malin Nordström

Alla inlägg den 1 september 2008

Av malin - 1 september 2008 17:37




.

.

.

.




Bästa filmen, i love it!!

Grym...grym...grym....GRYYYYYM!!!!





 










































Hon är såå braa! =) Se filmen!




Av malin - 1 september 2008 10:00



.

.

.

.




Jepp då försov man sig idag då...bara för att jag aldrig kan få en mobil som funkar!!! Ahh, blir så irreterad! Nu gick inte alarmet igång, så då vaknar jag när R ringer 20 minuter över 9! Jag brukar kliva upp halv nio, för att hinna gå ut med Milton i 30 minuter. Men jag hann..puh.. Men störigt är det!



Igår var det gott mat på Jop´s iaf. Åt fläskfilé med potatisgratäng och bea. Vi åt även förrätt..lyxigt! =) hehe Då blev det mozzarella och tomatgrejs för mig. Gott! Jag åt även upp min mat först, så när jag var klar så hade dem andra bara ätit hälften..hehe var lite hungrig.. =)




Idag blir det jobb 10-20 och jag tror pappa kommer med lunch, tack! Annars händer det väl inte så mycket mer...bara att det är Csi ikväll!!! VIKTIGT!




Just ja, jag håller på bli förkyld..roligt...



...näääää...



/malin..



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards