Malin Nordström

Alla inlägg den 4 september 2008

Av malin - 4 september 2008 20:15




.

.

.

.



hehehehehehehehhehehehehehehehehehehehehhehheheheh
ehheh-.....

..........hahahahahahahahhahaha....va.....länge...
.ahahhahaha....sedan! =)






brun, brunare, brunast!



/malin...



Av malin - 4 september 2008 19:24




.

.

.

.



Nu har jag och mamma ätit god mat! Det blev stekt kyckling och "pastasallad" till, och vitlöksbröd. + cola.. =) Så nu är jag så jäkla mätt!

Köpte lite godis förut oxå så det blir lite sen..hehe inte för att det känns som jag kommer få i mig så mycket, men man får väl försöka.. =)




Nu ska mamma bara natta Emmy sedan ska vi "umgås" lite..hehe titta lite i kataloger..(kanske beställa nåt) äta lite godis, prata lite.. Ja det blir trevligt. Micke och Emelie sitter och tittar på film och käkar en massa nötter (milton oxå) men det hoppar jag över idag. För idag är det tid med mamma som gäller.




Men hallå! Vart har alla kommentaren tagit vägen!? =( Visst va kjolen fin!? Finns på Forever21...kanske ska beställa den..lär ju inte va så dyr. Janina! Vi måste beställa där ifrån, ska fråga sara oxå så blir inte frakten så dyr! Åh va roligt, finns hur mycket som helst där!!!




Nä, nu ska jag gå å titta om Emmy somnat.




Kram/malin..




Av malin - 4 september 2008 12:38





.

.

.

.



Hittade en fin kjol med blommor.. Skulle kunna ha hur många kjolar som helst.. Har tom. fått 2 st av R..







/malin..



Av malin - 4 september 2008 11:56




.

.

.

.



Idag blir det ett inköp av tights eller om det kalllas leggins skitisamma! Måste ha nåt litet som kan muntra upp mig.. Har tittat på dem jättelänge, men inte orkat frågat vad dem kostar..så då har jag inte heller orkat köpt dem.. Lat var ordet, jag vet!

Men idag ska dem inhandlas, om dem finns kvar...


/malin...





Av malin - 4 september 2008 09:52




.

.

.

.




Torsdag och jobbar extra, dagen har ju inte börjat så bra men va ska man göra åt det..finns väl inte så mycket att göra.. äh.. Kan ju bara hoppas att dagen blir bättre med tiden..




Ska ju iaf. till Matfors och hälsa på mamma idag, även att jag ska sova över där..hehe Va längesedan det hände.. Pappa är i stugan i norge och mamma är barnvakt åt Emmy. Hon blir där tills imorn, fredag. Så jag ska hålla henne lite sällskap, så hon blev jätteglad när jag sa att jag skulle komma och övernatta. =) hehe mammsen!



Och på fredag innan jag börjar jobba så ska jag åka och bada med Emmy på sporthallen i Matfors, det ska bli intressant, för hon har aldrig badat på det viset..hehe Får se hur det går..men det ska nog gå bra. Mamma är ju där oxå. =)



Nä, ska väl försöka vända denna dag nu, men vi får se hur det går...suck!

Känns inte som det kommer gå jättbra...




Aja, men vi hörs/malin...



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards