Malin Nordström

Alla inlägg den 21 september 2008

Av malin - 21 september 2008 17:58




.

.

.

.




Snart beger jag mig hem och plockar upp R och Milton. För vi ska till Matfors på middag, härligt. Ska bli gott med fläskfilé och hoppas jag får ihop till en matlåda imorn, skulle va bra då det är slutet av månaden och jag jobbar själv hela dagen.. Då behöver jag bara köpa med mig cola..hehe =)





Christian och Emmy är redan där ute...tror Sara oxå har åkt ut dit nu. Och micko ska dit oxå, hela stora familjen samlad. =) Trevligt! Sedan är det bara hem och sova, för imorn är en ny dag. Känns verklgien inte som om jag gör nåt annat nu..jobbar...hem och laga mat..äta...och sen är det dags att sova ...hinner inte göra nåt på dagarna..suck..men hoppas att det blir bättre snart..



Nä, vi hörs väl senare...kanske hittar några gamla bilder i Matfors på datorn..hehe Alltid lika roligt/hemskt...=/




bye/malin..




Av malin - 21 september 2008 14:10





.

.

.

.





Läckra, men ser ut och va riktigt höga klackar....nä, nu ska jag inte lägga ut nå mer skor.. Jag bara vill ha,ha, ha!!






Dem var dem sista....





/malin..



Av malin - 21 september 2008 12:44





.

.

.

.




Yes! Jag vill tacka min bror Christian, han ställer alltid upp åsså vill jag tacka gud, och alla som tror på mig...hahaha nu:









+














/malin..



Av malin - 21 september 2008 11:45






.

.

.

.



nää...har inte lyckats få tag på Coca Cola än... Hm...ingen som ska ut till Birsta?? Ska snart äta min pizza..om ca en halvtimme dvs. gott om tid att stanna på macken och köpa en Cola och styra bilen mot Birsta...hm...nån..















/malin..



Av malin - 21 september 2008 10:03






.

.

.

.




Söndag och det är riktigt fint väder! Härligt! Not.. Men det känns som om dagen kommer gå bra, fick sova till 9 idag igen, jätte skönt. Tack så hemskt mycket Robert! =) Så idag blir det jobb: 10-18.






Och det jag ser framemot idag är lunchen..hehe för jag har BiteLine pizza med mig, det blev över sen igår. Men det stora problemet jag har nu är att glömde köpa dricka...det känns inte så gott att dricka vatten till gopizza..

Så jag försöker få tag på nån som kan köpa en Cola till mig...återstår bara att se om jag lyckas senare idag...hm... =)






----------------------------------------------------------------------------------------------

----------------------------------------------------------------------------------------------

Sara: Japp, BiteLine var gooott! =) Nä, men dem är från Forever21 så dem är jättebilliga!!! hehe Bra va!? =)

----------------------------------------------------------------------------------------------

----------------------------------------------------------------------------------------------





Ikväll vet jag inte vad det blir, brukar ha söndagsmiddag i Matfors hos mamma & pappa. Skulle nog vilja åka dit, kan vi käka fläskfilén där istället. Tog ju fram den igår, så den måste ätas upp idag.. Måste bara fråga R och alla..






Nu måste jag försöka få i mig lite frukost snabbt, blev tokhungrig..




/malin..




Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards