Malin Nordström

Alla inlägg den 22 september 2008

Av malin - 22 september 2008 19:36





.

.

.

.



Jag är såå hungrig! Råkade tänka på hur länge sedan det var jag åt hamburgare...så nu vill jag ha det..hm.. Kan inte sluta tänka på det..ahh..

hehe..har ju inte hunnit äta nån middag än..så jag måste ju äta nåt..

Om jag ringer och frågar Christian så vet jag vad svaret blir..hehe han är nog oxå hungrig..hehe

Då kan vi sitta och käka hamburgare till CSI ikväll...jag, bror och Milton..det vore ju nåt! =)




 Jag kanske vill ha en cheese...milton oxå..=)









 ...men christian vill nog ha BigMc...








hungrig/malin..




Av malin - 22 september 2008 16:52






.

.

.

.




Höger- eller vänsterhänt: högerhänt. 

Humör just nu: bra, lite trött

Favoritgodis: daim, snickers

Är det nåt du absolut inte äter: fisk & skaldjur

Kläder just nu: jeans, tischa, randig kofta och dem bästa skorna!

Musik just nu: plain white t´s - hey there delilah, (på p3)

Vad sa du senast: Vi hörs, puss hej då!

Sommarplaner: Solsemester och mycket annat roligt!

Längd och vikt: 165cm, 50-nåt kg

Hur många kuddar sover du med: 3

Spelar du nåt instrument: nej

Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska

Vem är viktigast för dig: familj och vänner

Kommer du ihåg din första kärlek: pinsamt nej..

Älskar du henne/honom fortfarande: nja, tror inte de..

Har du några homosexuella vänner: inte vad jag vet..

Tror du på mirakel: självklart!

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: absolut!

Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 är väl lagomt

Bio eller promenad:  bio

Är du kittlig: jo, överallt nästan

Snarkar du? inte vad jag vet

Stjärntecken? Skytten

Största svaghet: allt måste hända nu, nu, nu..(går inte)

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? stark utan de syns..

Vad vill du jobba som? om jag det visste..

Chips, morötter eller godis? godis

Pizza eller hamburgare? båda =)

Stökigt eller välstädat? vill ha välstädat..har stökigt..

Gungar du på stolen? nej

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? ja, vill gärna!

Hur många syskon har du? 2

Vilket gymnasieprogram gick du? Hotell-och restaurang

Anser du att du är stark? fysiskt..nja..

Brukar du sola? ja

Kaffe, te eller inget? CocaCola





-----------------------------------------------



/malin..





Av malin - 22 september 2008 16:35




.

.

.

.




Vecka 39 för mig.





Måndag: Jobba 10-20


Tisdag: Jobba 10-18, greja i lägenheten


Onsdag: LEDIG, barnvakt åt Emmy 07-12, titta på stolar, bänkskivor mm..


Torsdag: LEDIG, va med Janina, sen mysa & shoppa med R =)


Fredag: Jobba 10-16, frisören 16.00, R åker på Cup = va med Janina..


Lördag: Jobba 10-16, hitta på nåt med Janne!


Söndag: LEDIG, sova, vänta på att R kommer hem..middag i Matfors..






Har faktiskt lite och göra denna vecka..men det ser ut som att bli en bra vecka, det är löning och jag ska äntligen fixa håret! Har inte gjort det sedan v. 27!!! Så det är verkligen dags! =) Sen ska vi ju shoppa en massa roligt denna vecka, kan inte bli bättre. =)




/malin..




Av malin - 22 september 2008 13:44





.

.

.

.





Imorn eller på onsdag ska kanske jag och R kika lite på grejor som vi tänkte handla så fort lönen kommer in, dvs. på torsdag kväll.. =) Gör av med allt första dagen jag får in dem..inte bra.. Men vad gör man, han är ju borta hela helgen! Annars hade vi kunnat vänta en dag eller två.. =)




Vi måste ha 4 st stolar till vårt nya matbord. Bordet är svart, så vi har tänkte att vi skulle ha vita stolar...eller svarta.. Vet inte riktigt än.. Tänkte bara köpa några billiga på IKEA, det räcker. Åsså skulle jag vilja ha med en dyna tror jag... eller...det är så svårt när man inte riktigt har en bild framför sig om hur man vill ha det.. =/


















Det var väl dem som såg bäst ut för priset.... Vad tycker ni? Bordet är runt och grovt...??? =) Känns som det bara är IKEA oxå som man kan hitta bra priser på och ser hyffsad ut..







Ja, det är en sak vi ska shoppa på torsdagkväll....mer kommer..=)




/malin...




Av malin - 22 september 2008 09:56






.

.

.

.




Det var trevligt igår i Matfors, som vanligt. =) Alla var där, mamma&pappa, Jag&R, Micke&Emelie, Christian, Sara&Emmy, och Milton..=) Blev 2 olika fläskfilé ris, strekt öring och potatis, sallad och sås...mycket gott. Och jag lyckades sno ihop en matlåda. Perfekt! =) (tyvärr har jag inge cola idag men jag får väl klara mig ändå..)






Annars så gjorde vi inte så ycket mer, kom dit så sent så det var nästan bara att åka hem på en gång. Emmy och C åkte med oss så lilltjejen som var på topp igår skulle hem och sova. =)



Fick iaf. mitt skärp som jag hade beställt från Ellos. Ett svart, ganska smalt som man vira 2 varv runt en...=) Fast det blev lite för långt ändå..Skulle varit lite kortare..men man kanske kan klippa av det lite..hmm.. Måste hem och prova..





Idag jobb: 10-20...känns lite tungt...men bara lite.. =)





/malin..



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards