Malin Nordström

Alla inlägg den 10 september 2008

Av malin - 10 september 2008 22:12




.

.

.

.


Nyss kommit hem från C & S, åt jätte god mat där, fläskfilé med potatisgratäng. Och till efterrätt blev det glass med maränger och hallon...muuummms! Så mätt och belåten blev vi.  =) Efter det film, och vi såg Love Guru...den var lite konstig..men den gick ju att se...Justin såg ju lite annorluda ut.. hehe =)






Imorn är det min heliga lediga dag iaf, och det ska bli riktigt skönt! 3 av min lediga dagar hittills har jag jobbat, så morgondagen är efterlängtad! =) Men det blir inte mycket gjort under morgondagen, för jag har tvätt tid mellan 10-16, boring jag vet, gillar inte tvätta, speciellt inte när man har sparat ihop i flera veckor..hehe hua! SÅ jag blir nog bara hemma i mjukisbyxor hela dagen, så ni vet..





Nä nu ska vi alla tre hoppa ner i sängen, ska bli skönt och få sova lite.. + att jag får sovmorgon imorn, hur bra är inte det!?




Tack Christian och Sara för en trevlig kväll! Det här får vi göra om, nästa gång blir det på Neptunigatan 11. =)




Godnatt!/malin..




Av malin - 10 september 2008 15:21




.

.

.

.




Va skönt det var att sluta klockan ett! Det skulle jag kunna börja vänja mig vid.. =) Hinner man göra hur mycket som helst på dagarna.



Gick ut med Milton när jag kom hem, var ute i en timme, så det tyckte han va skönt! Gick även förbi Malin och PO, var jättelänge sedan jag träffade dem. Och vi hade tur att dem var ledig precis idag, så vi gick in och hälsade på dem en snabbis.  Trevligt!




Nu ska jag gå och putsa fläskfilén och sedan lägga den i marinad...mm gott det ska bli och äta sen. Längtar..hehe =) Känns som jag alltid längtar till middag..hehe  Ska bli trevligt att umgås med lite folk ikväll.. Shit nu har jag inte lång tid på mig!




Hahaha, Milton försöker sno mina Tom & Jerry kex...smyger på sidan så han inte ska synes, men det går inte, jag ser allt. =) Själv ska han få några köttbullar sen, det gillar han. Korv och köttbullar är mumma. =)




Nu måste jag hurra/malin...




Av malin - 10 september 2008 12:37




.

.

.

.



Vill så gärna åka nununununuunu...men får snällt vänta... Men man blir ju inte lite sugen när man ser sånna här bilder! Känns som jag kan betala hur mycket som helst bara för att få komma dit..hehe =)













Ska prata om resan i veckan, måste bestämma oss nu, har hittat en hyffsad billig resa till Thailand i februari, men vi får se hur det blir,,som sagt det är ju inte vi som står för kosingen.. SÅ man kan inte komma med vilka önskningar som helst.. Men försöka kan man..;) I värsta fall kan vi bidra med lite guldpengar..




Jag vill ha sol!/malin..



Av malin - 10 september 2008 10:01




.

.

.

.



Blev lite extra jobb idag ändå, blir en riktig kortdag 10-13 men det är skönt! Men imorn får jag vara ledig iaf...sweet! Så snart slutar jag ..hehe =) Vet inte vad jag ska hitta på efter jobbet..åka hem och gå ut på prommis med Milton iaf. men sen vet jag icke...bara slöa tror jag... Det är inte så ofta jag får chansen till det.. Så man ska väl passa på när man kan..




Sedan Sara och Christian så kommer vi till er sen! =) Bara så ni vet, men jag vet att ni verkligen vill att vi ska koma..hehe =) Förstår att ni saknar oss, speciellt mig. =) Tänkte ta med mig en fläskfilé vet inte vad ni hade tänkt.. Lika bra att jag ringer er nu.. Brukar alltid ringa ett morgonsamtal till Christian hehe =)


...men nu tittade jag på mobilen..och vem har ringt?....jo Christian! hehe ..bäst jag ringer upp..




hörs senare/malin..



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards