Malin Nordström

Alla inlägg den 8 september 2008

Av malin - 8 september 2008 21:19





.

.

.

.



Jag vet inte va jag vill eller hur jag tänkt... Pratar såklart om en till hund IGEN... Men det är så svårt beslut tycker jag... Vill att nån ska säga hur jag ska göra, hade varit mycket enklare. Tror inte att mamma och pappa tycker vi ska skaffa en till, men samtidigt är det inte deras beslut och det är inte dem som ska köpa hunden.. Men ända vill jag veta va mina nära och kära tycker... Vad jobbigt allt blev..





Kan visa en fin klänning från Forever21 så jag får nåt annat att tänka på så länge... Måste verkligen ta och beställa där ifrån, måste bara ragga ihop ett gäng så vi kan beställa ihop. Då blir det mycket billigare!



 






Jag gillar den...



Nä, nu måste jag ringa mamma och prata lite med henne...OCH ni vet säkert vad jag ska prata om... =)



/malin...





Av malin - 8 september 2008 19:23





.

.

.

.



Åhhhhhhh!! Nu vill jag ha henne!! Varför skulle jag helt plötsligt börja titta på valpar?? Förstår inte, nu kommer jag tänka på det där hela kvällen, åsså kommer jag tycka synd om Milton, så kommer jag försöka övertyga mig själv och alla andra att han verklgien behöver en liten tjejkompis...suck...



Malin vad gör du!?!?




hm....vad ska jag göra!?....




/malin...



Av malin - 8 september 2008 15:55





.

.

.

.



Har hittat en fin chihuahua tik på blocket... Skulle va så bra för Milton och ha en liten kompis på dagarna då han är själv ibland... Men jag vet inte, känns som det får bli nästa år iasåfall... Alltså det är inte många chihuahuaer som är fina... Ibland ser dem så konstiga ut...har svårt för korthåriga...och ibland är det inte fint när dem är jättelånghårig heller.. Sedan har jag oxå svårt för dem med jätteutstående ögon..och elefantöron.. Konstigt att jag gillar dem fast det är så mycket jag inte gillar med dem heller...hehe =) Men jag gillar dem!! =)


Tur vi har att Milton som är mitt emellan..hehe Sedan tycker jag det är skönt att han inte är jätte liten heller, gud va jobbigt det måste va..måste ju ta hand om den hela tiden..kan inte hoppa upp och ner själv nånstans... Blir inte som en riktig hund... Och sedan är det många som blir så skygg och ser så rädd ut hela tiden..kan inte vara roligt heller att ha en sån hund..



Milton han hoppar upp och ner från soffan och sängen, så det är skönt. Och han skäller typ aldrig, finns inge värre än hundar som skäller och piper åt allt! Nä, där har vi lyckats iaf.. =)



Tror faktiskt vi har lyckats bra med Milton, fast han vår första hund. Alla som varit hundvakt eller känner tycker han är världens snällaste. Gör inte så mycket väsen av sig och gillar verklgien alla. =)




Nu kanske ni tycker det konstigt att vi äger en Chihuahua..men jag fastnade för Milton... Men det tog lång tid innan jag hittade nån som jag gillade.. Tyckte alla såg så konstiga ut..haha Fast Milton såg absolut inte ut som han gör nu som när han var valp! Gud vad dem ändras!! Ni förstår inte, och dem ändras i färg och utseende ända upp till 2 år. Så lilla Milton kommer fortfarande ändras..fast jag tycker Milton har ändras till nåt bra, han är fin som han är nu, ser inte så päcklig ut..














Hittade den här lilla tiken på blocket...fin va? =)








Tror ni inte att Milton skulle bli lite kär i henne..?? =)

Gillar teckningen på henne, lika mycket som jag gillar Miltons. Lite rottis färg. Men det är så svårt att veta hur hon kommer se ut när hon blir större!




Nä, nu vill jag hem och gosa med Milton..hehe



/malin



Av malin - 8 september 2008 12:36



.

.

.

.




VECKA 37



Måndag: Jobba 10-20, beställa lite från Hm..=)


Tisdag: Jobba 10-18, Bc-möte 8.30-9.30


Onsdag: Ledig, kanske jobba 10-13, tvätta...


Torsdag: Ledig, kanske jobba 10-13, tvätta...


Fredag: Jobba 15-20


Lördag: Jobba 13-18


Söndag: Jobba 10-18


Vet inte om jag orkar jobba extra onsdag och torsdag, fast det är ju jätte kort tid men det skulle va skönt och få sova.. Kanske kan jobba bara onsdag...hm..vi får se..

Annars hade jag inte så mycket annat för mig i veckan.. Kan inte göra så mycket när man jobbar varje dag.. Ska iaf. försöka kliva upp en halvtimme tidigare, så jag hinner gå med Milton längre på morgonen.




/malin..



Av malin - 8 september 2008 09:59




.

.

.

.



Vet att jag är dålig på att blogga på söndagar, speciellt om jag är ledig..hehe Då orkar jag inte göra nåt.. =) Fast diskade gjorde jag igår, duktigt Malin... Sedan låg jag bara och slöade sen åkte vi till mamma i Matfors och käkade middag, perfekt på söndagar för då har man alltid matlåda på mådag..=)




Annars har helgen varit jättebra, maten jag lagade blev canon! Om jag får säga nåt..hehe Tror vi åt på nåt hela kvällen, choklad, chokladtårta..ost och kex, godis..ah...proppmätt blev vi! Men det var jätemysigt! Knäppte lite bilder, som ni kanske får se senare.. =)




Annars så är väl allt lugnt...vet inte om jag orkar jobba över nåt i veckan...jobbar hela helgen..så det skulle va skönt och få va ledig lite i veckan, då det är tänkt att jag sak va ledig...hm...får se vad det blir..




--------------------------------------------------------------------------------------------


Sorry Sara att jag inte skrev nå inlägg, var på väg, men det strulade till sig.. Hoppas natten gick bra ändå.



---------------------------------------------------------------------------------------------



Tack Emmy för kommentaren! =) Och krya på dig nu busunge!

kram faster!


---------------------------------------------------------------------------------------------


Christian, nu har du fått sett bilder på bordet, riktigt fint va!? =) Ringer väl nåt sen..


---------------------------------------------------------------------------------------------





/malin..



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards