Malin Nordström

Alla inlägg den 3 september 2008

Av malin - 3 september 2008 15:06




.

.

.

.


Snodde lite bilder från Lottas blogg, har varit för lat (som vanligt) med att lägga upp dem bilderna jag tog. =) Så det var lite lättare såhär..hehe

Det var iaf. dessa tjejer det blev en rolig och lyckad kväll med i lördags när vi tog en runda på stan..och såklart så hamnade vi på Oscar till sist..otippat? Nää.... hehe Men vi hade roligt där! Fast man inte träffa så mycket folk man kände..konstigt..hehe



 Jag och Lotta!




 Lotta och Linda






 Hanna och Lotta




Lotta var linslusen nr 1 hehe =)

 Och det var riktigt roligt att träffa dig Hanna!! Var aslänge sedan, hade lite roligt att prata om som vi har hittat på under åren..=)





Ses/malin..










Av malin - 3 september 2008 09:56




.

.

.

.



Regn idag oxå! Störigt till tusen, så tråkigt för Milton at va ute då, och tråkigt för mig oxå för den delen! Som måste trotsa vädret och ändå var ute med han minst en halvtimme innan jag åker till jobbet. Men det går ganska bra nu när det bara regnar lite.. Men man måste ändå ha stövlar och nåt över huvudet. Blir så varmt och äckligt...hehe




Iaf, så är Christian och Sara + hennes föräldrar på väg ner till Sthlm nu! Fuskigt.. vet att vi var där förut i år men man vill alltid dit igen.. Finns så mycket att göra där.. Hoppas ni får hyffsat väder. Och att ni får shoppa lite och äta god mat ! =) Själv stannar jag här hemma och jobbar och sliter, och lekar lite med Emmy. =)




Skulle egentligen har varit ledig imorn, fredag, lördag och söndag (4dagar i rad!!!!!) Men nu blev det inte så..otippat...hm..nää... Så imorn ska jag öppna..sen vet jag inte hur länge jag kommer jobba, men jag vill inte jobba längre än till 14, och på fredag blir det jobb 15-20...lite tråkigt.. Men på lördag och söndag är jag ledig iaf. Tur det! Visst att det alltid bra med extra timmar men jag jobbar redan 160h/månaden.. Och egentligen tycker jag att det räcker.. Och jag jobbar altid mer än vad jag behöver..skönt det skulle va och inte göra det nån gång.. Jaja..är ju van att jobba mycket..




Nä, nu ska jag ringa broooor och Saraa!





/malin..



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards