Malin Nordström

Alla inlägg under september 2008

Av malin - 15 september 2008 18:45




.

.

.

.




haha Janina!! Jag vet nog vad du tänker på! =)


Men hur jobbar du idag?!?! Du svarar inte på telefonen iaf..så du jobbar till stängning kanske... Ringer väl efter sju då...





Annars är det väl sisådär..fryser lite...är lite svimmig...börjar få huvudvärk...har ont i gommen...druckit nästan 1 liter cola...jao...jag lever iaf. Det som är viktigaste.



Blev lite extra jobb imorn oxå..men bara 10-13 hoppas jag på, sen efter det ska jag hem och sova lite, för senare på dagen tror jag att jag ska träffa mamma en  sväng. Jag och R skulle oxå behövt titta på resor igen..fast i mars. Vi kunde tydligen inte åka i februari. Men det går väl det å. Bara vi kommer iväg, har ju beställt hur många bikinisar som helst nu! =) hehe





Nu måste mina händer värmas! burr..



/malin..



Av malin - 15 september 2008 14:47




.

.

.

.



Oj, oj, jag tror jag har blivit nån sorts tv-guide här.. =) Nä, men det börjar riktigt bra program den här veckan! Igår var det Premiär för "Hål i väggen" och det blev godkänt av mig iaf. Tyckte det var roligt att se, och att det nåt helt annat än vad som visas.


Och ikväll börjar " I ditt ansikte" med Magnus Betnér. Kan inte tänka mig nåt annat än att det kommer va skitbra!! Ja, jag gillar han, han har skön humor. Inte så mesig, våga säga saker som inte andra gör.


















 Ikväll 21.55 på Kanal 5, missa inte!




/malin..




Av malin - 15 september 2008 13:22




.

.

.

.



VECKOREVYNS ASTRO


SKYTTEN!



"Hösten bjuder på ljuvlig romantik och massor av fina möjligheter. Du kan göra riktigt lyckade affärer eller fynda i stor stil när du shoppar. Särskilt mycket tur har du som gillar det allra hetaste modet. Det här är också  fina veckor för en resa, helst till en pulserande metropol."




--------------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------------


Ja det lät ju ganska bra, fyndade ju ett matbord på IKEA för en vecka sedan, så det stämmer allt lite.. =)




/malin..



Av malin - 15 september 2008 09:56




.

.

.

.





Nog var jag lite trött idag oxå, men det känns mycket bättre idag och virrgubben har varit lugn inatt, vad jag vet iaf..hehe =) Jag har sovit ganska bra.. Vaknade bara vid fyra och trodde vi hade sovit över, men inte så det blev en kisspaus istället..hehe




Det börjar bli riktigt kallt ute nu, halsduk och vantar är snart ett måste. Det är väl lika bra att hösten kommer då (det är verkligen slut på värmen nu malin) =( så den kassa vintern kommer.. Det jag längtar efter nu är julen..älskar julen..ge bort presenter..massa ljus tända..granen..baka.. Ja, nu ska jag börja räkna ner till julen..hehe Det är ju trots allt nästan bara 3 månader kvar! Så det ska väl gå bra.. =)





Så eftersom jag konstaterat att hösten är här så har jag kommit på att jag behöver ett par kängor.. Japp, jag har inte det.. Vill ha ett par svarta, sen vet jag inte riktigt vad jag vill ha..dem ska va lite stor, inte sitta åt benet där nere.. Liknande en gubbkänga nästan.. Japp, bara att börja leta.





Och en mössa vill jag ha på MONKI den dära roströdorange..den är fin den vill jag ha! Tror det fanns matchande halsduk till oxå, så det skulle inte va helt fel.. Japp, japp..vi får se vad som inhandlas..




Nä, nu ska jag testa få en klipp&färgtid..hörs.




/malin..




Av malin - 14 september 2008 21:52





.

.

.

.



Sista inlägget för idag. Har nyss kommit hem från Matfors, där vi fick lasagne OCH pizza!! De ni, mycket gott! + att vi även fick hemmgjord äppelkaka med vaniljsås efter maten...mmm.... =)




Nu ska jag hoppa in i duschen och sen hoppas jag verkligen att det blir en lugn natt..orkar inte va upp en till natt! Var så trött idag på jobbet, det stack i ögonen nästan hela dagen. Och det orkar jag inte med imorn då jag jobbar 10-20.




Nä nu ska jag gå å bli blöt, höres..



/malin..



Av malin - 14 september 2008 17:47





.

.

.

.




Nu blir det middag i matfors, och jag tror det bjuds på lasagne, gott! Det är ju inte precis maträtten jag ställer mig och gör själv.. Så det var längesen jag åt det. Lyxigt, nu har vi fått hemlagad mat 2 dagar i rad. Och inte har vi behövt laga nåt själva..hehe Det är livet! =)




Åsså måste jag säga Tack till rara Janina för att hon ställt upp och haft Milton idag, då jag har jobbat hela dagen och R har haft match. Thank you!

Kommer och hämtar han snart!


Ses!

Hörs!




Kram/malin..



Av malin - 14 september 2008 16:58





.

.

.

.



Glöm inte att titta på premiären av "Hål i väggen" Har för mig att det ska gå kl. 20.00 på kanal 6. Ska verkligen inte försöka missa, skulle vara roligt och se det. Dessutom är det en massa roliga människor med ikväll..hehe =)




 Björn är med...






Glöm ej/malin..



Av malin - 14 september 2008 16:28





.

.

.

.




Imorn ska jag ringa och försöka få en klipp&färgtid hos frissan, hoppas verkligen jag kan få den dagen jag vill... Skulle va perfekt om jag kunde få en tid den 26/9 för då slutar jag 16 men kan nog gå tidigare.. För annars slutar jag 18 eller 20 och då hinner jag verkligen inte!



Det är dags att bli min vanliga jag igen..dvs. mörk. Det är det jag brukar vara..men det blir ingen lugg nu..kanske senare. Brukar alltid ha lugg så jag tänkte skippa det nu ett tag.



Men det alltid svårt och få det bra första gången man ska göra det mörkt efter man har haft slinger.. Lyser igenom.. Åsså måste det vara en varm brunfärg för jag gillar inte och tycker inte att jag riktigt passar i det kalla... Jag är väl kall nog..hahah Janina, skitroligt..haha :P




Tyckte faktiskt denna färg var fin..eller vad säger ni?

 (den mörka såklart) =)




Aja, det kommer självklart bli svårt som vanligt när jag sitter där och ska välja färg, slutar alltid med att jag säger "gö som du tror blir bäst.."





Längtar/malin..



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards