Malin Nordström

Direktlänk till inlägg 5 september 2008

Barnskrik blandat med djurskrik! Ahh!!

Av malin - 5 september 2008 17:13



.

.

.

.




En fredag som verkligen inte känns som en fredag, vet inte varför.. Jobbar extra idag igen...15-20.. Lite jobbigt känns det faktiskt, speciellt då jag är så trött idag.



Var och badade idag med Emmy och det gick jättebra! Hon tyckte det var hur roligt som helst! Hon blev en fågelholk när hon kom in till basängen..hehe såg så roligt ut. Och ingen badkruka va hon eller så det var ju bra, det var snarare att hon inte ville kliva upp. Hehe sötnos! Mamma tog lite kort, ska se om jag få några sen så får ni se...tyvärr så är jag oxå med på bild..





Men anledningen till att jag är så trött är för att igår kväll när jag skulle gå ut med Milton på sista kissrundan så tror jag det var några rävungar som var nedanför huset, och dem skrek så jag vet inte vad!! Det lät typ som barnskrik blandat med djurskrik! Hua! Och det finns nästan inga lampor utanför huset så det var kolsvart. Så tror ni jag blev rädd??? öhhh..ja! Jag sprang med Milton till dörren och skyndade och låsa..hehe Så efter det var Milton lite orolig, för han hörde dem fortfarande.. Så då kunde han inte slappna av så han gick runt i sängen hur länge som helst så jag inte kunde somna! Sedan efter ett tag på natten så sov Emmy i sängen oxå med oss.. Så det blev lite trångt och hon vrider och vänder på sig som jag vet inte vad..ibland fick man en hand eller fot på sig.. =)

Sen vaknade hon kl. sex...så det blev inte mer 4 timmars sömn..




( hehe tänk Janina om du hade varit med om skriket, du hade ju dött du!..hehe haha. )





Senare ikväll blir det middag i Skatan..gött..



/malin..



 
 
Sara

Sara

5 september 2008 22:28

Tack för all hjälp m. Emlan då vi varit borta. Verkar som om hon haft det hur bra som helst...och roligt också för den delen. Har ju köpt en liten sak till dig också..som du får imorgon. Kram

http://acidangel.bloggagratis.se

 
Ingen bild

janne

6 september 2008 12:32

Men du som ska va så hård sötrumpa vad är det med dig har du blivit tjej el hahaha ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 13 maj 2015 14:16

I höst släpper HM en ny skönhets kollektion! Och visst ser det bra ut?! Snygg, lite lyxigare och stilren design, jag gillar det skarpt. Så nu längtar jag lite till hösten. Läppstiften är jag mycket nyfiken på. /Malin.. ...

Av malin - 12 maj 2015 22:01

Igår var sista dagen på utbildningen, helt sjukt va fort tiden har gått! Känns tråkigt att lämna Sthlm o tjejerna nu när man börjat lärt känna varann. Dekoration stod på dagens schema och det var roligt att få testa lite olika tekniker och bara sl...

Av malin - 10 maj 2015 12:46


Idag har jag hemlängtan! Så jobbigt att känna så, får försöka ta mig igenom dagen och sedan är det bara imorgon kvar. Det ska bli så skönt att få komma hem till Robban, hundarna, familjen o vännerna! Och alla sina saker och våran säng! Önska jag kund...

Av malin - 10 maj 2015 09:45

Förra helgen fick jag en ny box med en massa nya godsaker, läpp pennan och skimmerskuggan kommer nog bli favoriter sedan är ansiktsmasken intressant! Nu vill jag ha sommar med bara ben, färg på läpparna och snygga naglar och en uteservering!! Och jus...

Av malin - 9 maj 2015 15:14


Näst sista dagen på utbildningen!!! Vart tog tiden vägen, har bott i Sthlm en månad! Idag så kunde inte min modell komma pga magsjuka, två andra tjejer i klassen fick oxå avbokningar..så idag kollade vi när dem uppe på salongen hade kunder, shit va s...

Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards