Malin Nordström

Alla inlägg under januari 2009

Av malin - 23 januari 2009 17:56












.

.

.

.














Det blev kalaspuffar, så nu är magen inte lika hungrig. Men det blir nog nåt mer i magen på hockeyn..tror jag hadlar mest där i kiosken..haha Men allt är så gott när man sitter och småfryser och det hör till lite att handla korv med bröd eller nån macka. Och en chokladbit är ett måste. =) Och varje gång vi åker dit så tar vi med oss 2 termosar med varm choklad, hur gott som helst! =) Mumma.







 







/malin..









Av malin - 23 januari 2009 17:37








.

.

.

.







aj.. jag har sån huvudvärk! Måste gå ta en ipren.. Måste även äta nåt..men vadå?? Jag har inget jag bara kan sno ihop här hemma.. Hm..








Ska iaf iväg och titta på hockey sen, måste åka senast sju. Bror M och Em ska oxå med, trevligt. Så jag skulle kunna äta nåt där, en toast eller så. =) Annars händer det inte mycket mer denna fredags kväll... M&M har fått varit hos grannen idag, så dem har haft det hur bra som helst. Dem sa att vi lämna dem där om det krisar fler ggr, hur snäll som helst! =) Vi har tur som fått så snälla grannar. =)








Nä jag ska väl gå å ta den dära tabletten, så värken förhoppningsvis försvinner..inte så ofta den försvinner fast jag proppar i mig ipren..












kram/malin..







Av malin - 23 januari 2009 15:20











.

.

.

.








Äntligen får jag avslöja nyheten!! =) Jag ska bli faster igen. woohoo! Det är fortfarande tidigt..tror hon är i vecka 10 eller så. Ja, det är Sara som ska bli mamma igen..kanske skulle skriva det först..hehe och bror Christian som ska bli pappa igen! Helt otroligt roligt. Jag hoppas på en liten pojke, men jag gissar på att C & S hoppas på en till tjej..hehe Men det viktigaste är att barnet blir friskt! Sen om det blir en tjej eller kille det spelar ingen roll.








Så grattis till er! =)









/malin..






Av malin - 23 januari 2009 10:35









.

.

.

.









Ja, är fredag  den bästa dagen?? Det är det nog för många och mig själv varannan vecka.. Denna fredag är det så för mig, för jag är ledig i helgen! Men nästa fredag blir det inte bästa dagen då jag jobbar helg.. Tänk alla som får vara ledig varje helg, lyx kallas det!








R var snäll och lagade en matlåda till mig igårkväll. Korv och maccaroner, inte det roligaste men det gör inget. MEN jag glömde ketchup OCH hamburgedressingen!! Va, inte nå gott och äta utan det.. Så då får C & S gå och köpa lunch till mig..hehe =) Har önskat sallad.. Så matlådan äter jag nog till middag hemma för då kan jag iaf få äta den som jag vill. =) Perfekt!








Nu ska jag käka macka..






/malin..






Av malin - 22 januari 2009 14:41







.

.

.

.





Just nu vill jag ha en vit/blå randig tröja som alla andra.. Tråkigt när alla ska gå runt och se lika dan ut.. Men vad göra man..bara att smälta in i massan..  Eller kanske sticka ut lite..vi får se.. I helgen vill jag iaf. gå och kika på en! Hörni, man får lön imorn ju! + att jag har presentkort kvar!









Och nu är det slutspurt på allas REA! 75% hos dem flesta, låter det inte bra?? Jag tycker det låter asbra, jag gillar rean! Så i helgen ska jag fynda! Sådeså!














/malin..





Av malin - 22 januari 2009 10:13





.

.

.

.







Torsdaag.. Då var nästan jobbveckan slut, bara 2 dagar kvar, (med idag.) Skönt, längtar tills jag får sova ut! =) Men inte för länge, hatar när man sover bort hela dagen. Känns som man inte hinner med nåt! Och då försvinner dem lediga dagarna ännu fortare! Man vill känna att man har gjort nåt när man är ledig..







 Igår kom R´s mamma och pappa och hälsade på. Dem bjöd på pizza från Gonzalos..mmm..bästa pizza i stada! =) Sedan såg vi 2 avsnitt av Bones och drack lite Cola, nice. En mysig vardagskväll helt enkelt. Sedan gick vi ut på prommis med hundarna. Missy sprang på som bara den, bena gick som en elvisp! haha såg så roligt ut. =)








Nu blir det bara vanligt vatten ur kran, vågade inte frakta med mig nåt annat idag..hehe




/malin..





Av malin - 21 januari 2009 10:35




.

.

.

.





Jag tänkte att jag skulle fika lite nu när jag kom till jobbet. Hade redan macka och smör här men jag såg att R hade gjort lättdryck så jag tog med mig lite i en thermos. Sen när jag väl hällde det i glaset så tyckte jag att det såg så lite ut..hmm..ja gick till väskan och tittade...jaha då hade man en saftskada i väskan....suck. Så nu har man plockat ur allt och slängt den i en påse. Får se om det går att rädda den.. Men att det alltid ska vara nåt!











Jag blir inte så förvånad iaf.. =) Men det var gott det lilla jag fick iaf.. Nu ska jag gå och tycka lite synd om mig, inte för väska utan för at jag ska äta pärbullar till lunch..inget jag ser framemot precis.. Tjao!









/malin..






Av malin - 20 januari 2009 22:13



.

.

.

.






Nu har jag tråkigt och väldigt ont i ryggen.. Missy ligger och sover i knät och Milton ligger och sover bredvid mig, så jag sitter som en kråka.. Ont, ont... Så vad har jag gjort ikväll då..inget.. Har suttit och tittat på Tradera nu i en evighet, men jag har hittat lite bra grejor iaf. Hoppas inte att fler hittar dem..hehe =) Jag gillar att fyndaa! =)








Blev inget träff med Janne idag, det blev ju snöoväder!! Stormvarning! hehe Så vi får väl ta det en annan dag.. Vill shoppa lite..eller fynda lite heter det. Tror faktiskt att jag har blivit lite snål..va, det än inte jag.. Eller jag har alltid varit duktig på att spara pengar och är fortfarande men när jag väl ska handla nåt nu så blir jag snål..hm..vad har hänt?









Jaja, nu måste jag duscha..eller lite mer titt på Tradera först..








/malin..



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards