Malin Nordström

Alla inlägg den 27 januari 2009

Av malin - 27 januari 2009 22:22










.

.

.

.










Hello..





Sitter och drar mig för att hoppa in i duschen..men jag måste, håret behöver verkligen tvättas nu. Men jag tycker att det är så jobbigt efteråt, man fryser och blir kall, håret är alldeles blött..och ja det är lite jobbigt tycker jag.















Vi har iaf. handlat mat idag, storshopping på Willys. Så nu har vi en massa mat här hemma, skönt! Så nu är det bara att börja laga mat igen.. =)

Vi hann även med lite shopping på Rusta, handlade en massa bajspåsar..=) och tvättmedel, tandkräm, tandborstar mm. Sånna där tråkiga saker ni vet.









Nä, nu måste jag hoppa in i duschen..








/malin..






Av malin - 27 januari 2009 16:21








.

.

.

.







Såg att Sara hade lagt ut en gammal bild på mig och Emmy..haha nice.. Känns väldigt längesen mamma tog denna bild. Och snart kommer det en till liten skitunge. =) hihi












/malin..







Av malin - 27 januari 2009 11:33







.

.

.

.








Här är min nya väska som jag köpte i helgen, och jag fick den till pangpris! Jag betalade endast 50:- för den på Wedins. Jag gillar reor.. =)














/malin..






Av malin - 27 januari 2009 10:07






.

.

.

.







Ja, då har man betalat alla räkningar..kändes tungt denna månad..hade riktigt mycket att betala. Tur att man fick en bättre lön oxå. Men det är det som är så tråkigt, när man väl får en bättre lön, ja då har man mer räkningar just den månaden, så i slutändan så fick man inge mer pengar över..suck. KOnstigt att det alltid blir så..








Funderar iaf. på en bio imorn..var jättelängesedan. Så det skulle va roligt. Men jag vet inte vilken jag skulle tänka mig kunna se..kanske Australia elller Yes man.. Nån som har sett nån bra film på bio nyligen??









Nu ska jag tycka synd om mig själv lite för att jag hade så mycket räkningar.. haha =)








/malin..







Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards