Malin Nordström

Alla inlägg den 11 januari 2009

Av malin - 11 januari 2009 22:24














.

.

.

.









Nu blir det en snabbdusch och ett avsnitt av Bones, det första någonsin, spännande. Fick iaf. jättegod mat i Matfors som vanligt,, tack mamma och pappa. Imorn blir det jobb 10-20..








Godnatt/malin..









Av malin - 11 januari 2009 22:21










.

.

.

.













Här är ett par skor som jag köpte för nån dag sen













/malin..






Av malin - 11 januari 2009 14:37








.

.

.

.












Nu har jag ätit världens goaste köpta lunchlåda, den jag alltid äter om jag kommer mig för och handlar färdig fryst mat. Så nu är jag mätt och belåten. Fick även i mig några gamla kakor, gott hehe











Vi var iaf. iväg och storhandlade mat igår efter jobbet, och det gick bra, första gången vi inte är sist ut ur bygdnaden..hehe =) Sen blev det kebabtallrik i Haga. Sen var det bara hem, och gå ut med hundarna. Sen såg vi det sista Bones avsnittet!! Tråkigt att det är slut nu, men då kom jag på en sak. R har inte sett dem 3 första säsongerna, så nu har vi laddat hem dem. =) hihi så nu har vi 58 avsnitt att plöja igenom. Najs! =)












Om vi hinner kanske det allra första avsnittet ses ikväll. Spännande! Ska först till Matfors på middag, japp, det blev så. Mamma frågade ju om vi skull komma (vi är ju alltid där på söndagar så hon tänkte väl att det inte var nån skillnad idag) Så jag hämtar upp hundarna och R efter jobbet sen drar vi raka vägen till Matfors. Så det ska bli lika trevligt som vanligt! =)









tjao/malin..









Av malin - 11 januari 2009 10:00










.

.

.

.










Ja då var det redan söndag, hinner inte med mig. Ja idag blir det jobb till 18 sen vet jag inte vad det blir, vet inte om jag orkar åka till Matfors idag. Ska ringa och prata med mamma nu. Dem kanske orkar ha oss på besök heller..hehe man vet aldrig. =)











Knäppte iaf. kort på mina nya skor igår. Tänkte lägga upp dem ikväll efter jobbet, är iaf. jätte nöjd med dem! =) Och det känns ännu bättre när dem var så billig..hehe Men nu är det slutshoppat för denna månad, tror jag..ska väl vara nåt väldigt litet isåfall. Men kommer inte på nåt som jag behöver så då behöver jag inte hadla heller. =)










Nu ska jag käka lite knäckebröd och ringa mammsen! Later..







/malin..









Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards