Malin Nordström

Alla inlägg den 6 januari 2009

Av malin - 6 januari 2009 13:58












.

.

.

.




Såhär brukar Missy få åka när det blir för kallt om småtassarna.. =)









de är såå varmt och skönt!








/malin..









Av malin - 6 januari 2009 13:53










.

.

.

.













Sitter och väntar på att Janina ska ringa..hon får skynda sig lite nu.. =) Hon ska komma hit och föra över lite låter till sin ipod som är och köper just nu. R har åkte på träning och vi hann inte handla nå mat idag, störigt. Ville faktiskt få det gjort idag, men nu hinns det inte med.












Sen måste jag åka vid halv fem och hämta hern, sen blir det middag i Skatan. Och innan jag åker ska det hinnas med prommis och duschning, börjar stressa redan nu. =)





Nu blev jag hungrig oxå, men det finns ju inget att äta..därför vi skulle handla..suck nu blev det jobbigt. Har bara Juleskum...kanske inte så bra att äta som frukost.. =)








/malin..





Av malin - 6 januari 2009 13:49





.

.

.

.












Nu har jag fått min sista julklapp av R (fick ju lämna tillbaka 2 saker) Och det blev en jättefin svart bh från Change.






















/malin..







Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards