Malin Nordström

Alla inlägg den 30 januari 2009

Av malin - 30 januari 2009 20:40







.

.

.

.








Ja, vilken fredags kväll...ingen toppenkväll precis. Är så trött så jag vet inte vad..(fick ju för en gångs skull sovmorgon, konstigt) ensam är jag oxå..(R har bortamatch & alla kompisar och familj har väl annat för sig..) och sen så var jag less oxå.. Måste egentligen städa, och Missy är ju inte rumsren än, så det gör inte saken bättre.. Känns bara som om jag vill sova i en vecka eller två, och vakna upp sen och allt ska va städat, vara sommar.. ;) och allt ska va tip top.. Men det kommer inte att hända..








Jaja, nu ska jag sluta klaga, det finns dem som har det värre.. Det var iaf. trevligt att få komma ut och träffa Lotta och Sara idag. Glömde kameran hemma så det blev tyvärr inga bilder..otippat..nä..










/malin..







Av malin - 30 januari 2009 12:27








.

.

.

.








Detta hade jag på mig när jag, R, bror C och Sara gick på Jop´s och käkade, och gick på bion Yes Man...hmm..det var nog iförrgår..
















Pälsväst Cubus, skinnjacka..MQ, chinos Cubus, skor DinSko, t-shirt GT, skjorta Cubus...oj vad Cubus det blev..haha








/malin..











Av malin - 30 januari 2009 12:06






.

.

.

.









Oj, oj..lite seg idag, nu måste jag skynda mig till Sara, hon är och går på stan själv nu.. Ska ju träffa henne och Lotta på stan idag, fika lite och Lotta ska få sina julklappar..hehe lite sent, jag vet. Och jag börjar bli täppt i lillnäsan nu, jobbigt.







Nä, så jag får återkomma när jag är tillbaka efter stadsturen. Tänkte ta med mig kameran..får se bara om jag orkar ta nå bilder oxå..haha








Tjao/malin..







Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards